Magistrát omezil úřední hodiny, nemocnice otevřelo kvůli frontám třetí odběrové místo

Fakultní nemocnice v Hradci Králové otevřela třetí odběrové centrum covid-19.
Fakultní nemocnice v Hradci Králové otevřela třetí odběrové centrum covid-19. | autor: hradeckralove.org

Odběrové centrum COVID-19 ve Fakultní nemocnici Hradec Králové od čtvrtka zřídilo třetí odběrové místo, protože  výrazně vzrostl počet zájemců o provádění odběrů. V souvislosti s usnesením vlády upravil Magistrát města Hradec Králové přístup do objektu a úřední hodiny pouze na pondělní odpoledne a středeční dopoledne.

V posledních dnech se dostavilo k odběrům do hradecké nemocnice 1 000 až 1 500 lidí, což přineslo dopravní komplikace a nárůst čekací doby. Pro srovnání, na konci září se počet odběrů pohyboval kolem necelých 400 odběrů denně. Odběrová místa jsou v provozu denně od 7:30 do 18:30 hodin.

Pro samoplátce i nadále trvá nutnost objednání se přes rezervační systém. Provedení rezervace centrum doporučuje také všem pacientům indikovaným k odběru lékařem. Odkaz na rezervační systém najdou zájemci na webových stránkách www.fnhk.cz. Centrum upozorňuje, že kapacita rezervačního systému je omezená a v případě naplněné kapacity doporučuje zvolit pozdější termín nebo se obrátit na jiné odběrové centrum.

„Přístup k odběrovým místům je nadále Třebešskou ulicí kolem areálu Univerzity obrany, dodržujte, prosím, pokyny koordinačního pracovníka, který žadatele navádí k příslušnému odběrovému místu. Výjezd je nově přes dopravní vrátnici fakultní nemocnice,“ uvedl ředitel FN HK Vladimír Palička.

Odběrové centrum COVID-19 také důrazně žádá všechny zájemce o odběr o uvedení platného, správného telefonního čísla i e-mailu do rezervačního systému, důležité je také uvedení aktuálního čísla v žádance vyplňované praktickým lékařem, protože na tato čísla jsou zasílány výsledky rozborů.

Úřední hodiny na hradeckém magistrátu

Aktuální provoz magistrátu města je v pondělí od 12 do 17 hodin a ve středu od 8 do 13 hodin. Budova magistrátu je pro veřejnost mimo tyto hodiny uzavřena včetně služeb podatelny, CZECH Pointu, pokladny atd. Nadále budou vyřizovány internetové objednávky a objekt bude přístupný veřejnosti pro předem plánovaná jednání.

"Zvažte svou osobní návštěvu úřadu jen pro případ, kdy je to opravdu nezbytné. Celou řadu záležitosti je možné vyřizovat prostřednictvím telefonu, e-mailu či datové schránky. Pro předání přihlášek a nabídek do výběrových a jiných řízení, se prosíme, spojte s příslušným kontaktním pracovníkem pro dané řízení," vyzval obyvatele mluvčí magistrátu Petr Vinklář.

Budova magistrátu je přístupná po dobu upravených úředních hodin všemi vchody a mimo úřední hodiny pouze hlavních vchodem levými dveřmi. Pracoviště odboru dopravně správních agend je pro veřejnost přístupné pouze po předchozí on-line rezervaci

Magistrát města také obnovil provoz pomocné telefonní linky v souvislosti s COVID-19. Telefonní linky jsou určeny výhradně pro řešení obtížné sociální situace občanů města v rozsahu agendy vykonávané odborem sociálních věcí a zdravotnictví, nejsou určeny pro informace o chodu jiných agend magistrátu města (např. agendy řidičských nebo občanských průkazů); v těchto případech kontaktujte přímo příslušná pracoviště.

Telefonní čísla na magistrátní linky pomoci pro řešení obtížné sociální situace:  

607 041 577
725 434 533
702 149 206
607 042 086
702 149 138
607 042 219

Přidejte si nás na Facebook a dozvíte se včas o aktuálním dění v Hradci Králové!



Chcete vědět co se dělo přesně před rokem?

Navštivte naší Kroniku dění v Hradci Králové a dozvíte se nejen co se dělo ve městě a o čem se psalo, ale také teplotní minima a maxima, či jaké se konaly kulturní akce.

Zobrazit zpravodajství před rokem, dvěma, třemi, čtyřmi, pěti lety.





Komentáře ke článku

Přidat komentář ke článku

K tomtuto článku zatím nebyl vložen žádný komentář.
Váš názor nám není lhostejný, podělte se o něj také s ostatními uživateli a napište první komentář.

Vložit nový komentář

(nebude zveřejněn)
(nepovinné)
Doporučujeme
Nahoru