Hradecký lev Gustík získal cenu Nejlepší turistický produkt
Podle hodnocení poroty je Hradec Králové a Hradecko se lvem Gustíkem zábavně zpracovaná kampaň, která přiblíží Hradec Králové zástupcům nejmladší cílové skupiny a dopřeje jim zábavné poznávání destinace. Pojetí kampaně je nápadité, hravé, cílová skupina je jasně specifikovaná, komunikace dobře zacílena, je zapojena široká skupina partnerů. Porota na projektu ocenila zejména velmi pěkné zapojení komerčních subjektů a dobře zvolený mediamix a přidala i doporučení do budoucna. Jednalo se o soutěž - Velká cena cestovního ruchu 2020/2021 v kategorii Nejlepší turistický produkt.
Cena byla předána ve čtvrtek 15. dubna 2021. Ceremoniál se odehrál během online konference Travelcon, kterou zorganizovala Jihočeská centrála cestovního ruchu. Smyslem Velké ceny cestovního ruchu je upozornit širokou i odbornou veřejnost na pozoruhodné a inspirativní turistické produkty, obzvláště vydařené marketingové kampaně či elektronické projekty v oblasti turismu.
Společná letní soutěžní kampaň města Hradec Králové a destinačního managementu Hradecko vznikla v létě 2020 na podporu cestovního ruchu po jarní vlně epidemie COVID. Cílem kampaně bylo nalákat zejména rodiny s dětmi do 10 let k návštěvě města a zajímavostí Hradce Králové a Hradecka k využití ubytovacích kapacit ve městě, zejména Kempu Stříbrný rybník. Průvodcem kampaní je hradecký lev Gustík – postava lva vychází z městského znaku, na kterém lev drží písmeno G. Písmeno G symbolizuje název města Hradec, dříve nazývaného Gradec. Proto i jméno lva Gustíka začíná písmenem G.
Čtete také
Do kampaně se zapojilo 31 atraktivit v Hradci Králové a 13 subjektů na Hradecku. Gustík zval třeba k výstupu na Bílou věž, k plavbě na parníčku, jízdě turistickým vláčkem, lákal je k hravému poznávání světa loutek v Labyrintu Divadla Drak, k objevování vesmíru na Hvězdárně a planetáriu, zkoumání obnovitelných zdrojů v labské elektrárně Hučák. Vybízel k zábavným a naučným procházkám v městských lesích, pátrání po lvích motivech v ulicích města, vodním hrátkám anebo k adrenalinovým aktivitám. K projektu vnikl nový web gustik.cz, propagační materiály i reklamní předměty. Na navštívených místech děti sbíraly samolepky, které lepily do letáku – hrací karty, za všech osm samolepek získaly odměnu v infocentru na Eliščině nábřeží ve formě dřevěné magnetky lvíčka Gustíka a CD s pohádkami z městských lesů.
Projektu „Hradec Králové a Hradecko se lvem Gustíkem“ se podařilo aktivně zapojit dosud největší počet aktérů cestovního ruchu. V rámci soutěže bylo za zakoupené vstupenky nebo splnění úkolů rozdáno 35 tisíc obrázkových samolepek. Projekt byl ze strany zapojených subjektů i veřejnosti velmi dobře hodnocen a bude aktivně pokračovat i v roce 2021.
Chcete vědět co se dělo přesně před rokem?
Navštivte naší Kroniku dění v Hradci Králové a dozvíte se nejen co se dělo ve městě a o čem se psalo, ale také teplotní minima a maxima, či jaké se konaly kulturní akce.
Zobrazit zpravodajství před rokem, dvěma, třemi, čtyřmi, pěti lety.
Komentáře ke článku
Vložit nový komentář
Jméno které jste zadal se shoduje s již zaregistovaným uživatelem.
Pokud jste to Vy přihlašte se prosím.
Pokud ještě nejste registrován vyberte si prosím jiné jméno,
nebo se zaregistrujte.
Váš názor nám není lhostejný, podělte se o něj také s ostatními uživateli a napište první komentář.