Štítky: | Turistika | Hradecko |

Hradecký lev Gustík získal cenu Nejlepší turistický produkt

Lev Gustík má podpořit turistiku v Hradci.
Lev Gustík má podpořit turistiku v Hradci. | autor: MMHK

Podle hodnocení poroty je Hradec Králové a Hradecko se lvem Gustíkem zábavně zpracovaná kampaň, která přiblíží Hradec Králové zástupcům nejmladší cílové skupiny a dopřeje jim zábavné poznávání destinace. Pojetí kampaně je nápadité, hravé, cílová skupina je jasně specifikovaná, komunikace dobře zacílena, je zapojena široká skupina partnerů. Porota na projektu ocenila zejména velmi pěkné zapojení komerčních subjektů a dobře zvolený mediamix a přidala i doporučení do budoucna. Jednalo se o soutěž - Velká cena cestovního ruchu 2020/2021 v kategorii Nejlepší turistický produkt.

 

Cena byla předána ve čtvrtek 15. dubna 2021. Ceremoniál se odehrál během online konference Travelcon, kterou zorganizovala Jihočeská centrála cestovního ruchu. Smyslem Velké ceny cestovního ruchu je upozornit širokou i odbornou veřejnost na pozoruhodné a inspirativní turistické produkty, obzvláště vydařené marketingové kampaně či elektronické projekty v oblasti turismu.

Společná letní soutěžní kampaň města Hradec Králové a destinačního managementu Hradecko vznikla v létě 2020 na podporu cestovního ruchu po jarní vlně epidemie COVID. Cílem kampaně bylo nalákat zejména rodiny s dětmi do 10 let k návštěvě města a zajímavostí Hradce Králové a Hradecka k využití ubytovacích kapacit ve městě, zejména Kempu Stříbrný rybník. Průvodcem kampaní je hradecký lev Gustík – postava lva vychází z městského znaku, na kterém lev drží písmeno G. Písmeno G symbolizuje název města Hradec, dříve nazývaného Gradec. Proto i jméno lva Gustíka začíná písmenem G.

Do kampaně se zapojilo 31 atraktivit v Hradci Králové a 13 subjektů na Hradecku. Gustík zval třeba k výstupu na Bílou věž, k plavbě na parníčku, jízdě turistickým vláčkem, lákal je k hravému poznávání světa loutek v Labyrintu Divadla Drak, k objevování vesmíru na Hvězdárně a planetáriu, zkoumání obnovitelných zdrojů v labské elektrárně Hučák. Vybízel k zábavným a naučným procházkám v městských lesích, pátrání po lvích motivech v ulicích města, vodním hrátkám anebo k adrenalinovým aktivitám. K projektu vnikl nový web gustik.cz, propagační materiály i reklamní předměty. Na navštívených místech děti sbíraly samolepky, které lepily do letáku – hrací karty, za všech osm samolepek získaly odměnu v infocentru na Eliščině nábřeží ve formě dřevěné magnetky lvíčka Gustíka a CD s pohádkami z městských lesů.

Projektu „Hradec Králové a Hradecko se lvem Gustíkem“ se podařilo aktivně zapojit dosud největší počet aktérů cestovního ruchu. V rámci soutěže bylo za zakoupené vstupenky nebo splnění úkolů rozdáno 35 tisíc obrázkových samolepek. Projekt byl ze strany zapojených subjektů i veřejnosti velmi dobře hodnocen a bude aktivně pokračovat i v roce 2021.

 

Přidejte si nás na Facebook a dozvíte se včas o aktuálním dění v Hradci Králové!



Chcete vědět co se dělo přesně před rokem?

Navštivte naší Kroniku dění v Hradci Králové a dozvíte se nejen co se dělo ve městě a o čem se psalo, ale také teplotní minima a maxima, či jaké se konaly kulturní akce.

Zobrazit zpravodajství před rokem, dvěma, třemi, čtyřmi, pěti lety.





Komentáře ke článku

Přidat komentář ke článku

K tomtuto článku zatím nebyl vložen žádný komentář.
Váš názor nám není lhostejný, podělte se o něj také s ostatními uživateli a napište první komentář.

Vložit nový komentář

(nebude zveřejněn)
(nepovinné)

Přečtěte si také

Návštěvnost hradeckých památek se letos nakonec vyhoupla do příjemných čísel

Letošní léto nebylo příliš laskavé k provozovatelům koupališť. Hradecká Flošna například zažila tu nejhorší sezónu za svoji existenci. Jednak za to moho počasí a pak také protikoronavirová opatření, která obzvlášť v červnu kapacitu limitovala. Oproti tomu turistická sezóna se v…
Čtěte více

Rivalitu mezi Hradcem a Pardubicemi může trochu zchladit kulturní průvodce Art up

Tištěný průvodce zaměřený na umělecký svět s názvem Art up začíná vycházet od září. Rivalita dvou východočeských měst šla v tomto případě stranou. Mapa vás totiž zavede na zajímavá místa jak v Hradci Králové, tak i v Pardubicích. Art up přinese nejen přehled galerií, ale také…
Čtěte více

Lev Gustík má podpořit turismus v Hradci

Začátkem letních prázdnin hodlá město odstartovat novou kampaň na podporu cestovního ruchu zejména pro rodiče s dětmi. Symbolem tohoto projektu se stal hradecký lev Gustík, se kterým budou moci návštěvníci vyrazit na známá i méně známá místa v Hradci Králové a okolí. Pro…
Čtěte více
Mohlo by se hodit
Doporučujeme