Hradecký dopravní podnik se opět ptá svých cestujících

Ilustrační foto
Ilustrační foto | autor: hradeckralove.cz

Spokojenost cestujících s městskou hromadnou dopravou si chce i letos otestovat královéhradecký dopravní podnik. Mezi cestující se proto vydají tazatelé.

V prvních pěti prosincových dnech se ve vozidlech a na zastávkách městské hromadné dopravy v Hradci Králové uskuteční průzkum kvality služeb. Je zcela anonymní a poslouží k získání názorů cestujících na kvalitu veřejné dopravy v Hradci Králové. 

Vlastní průzkum budou provádět studenti Univerzity Pardubice, kteří budou viditelně označeni visačkou s nápisem „Dopravní průzkum“ a logem Dopravního podniku města Hradce Králové. Podle připraveného dotazníku se budou ptát na názor cestujících na současnou úroveň veřejné dopravy ve městě.

Ve dvou typech dotazníků budou cestující hodnotit například tyto kategorie: rychlost přepravy, počet spojů, návaznost spojů MHD mezi sebou, počet spojů o víkendech, přesnost a spolehlivost spojů MHD, ochotu pracovníků v informačních centrech a stranou nezůstane ani dotaz na chování a ochotu řidičů.

Do dotazníku byly začleněny také otázky týkající se informací na zastávkách, vybavení čekáren, vzhledu a čistoty vozidel či dotaz na spokojenost s možnostmi prodeje jízdenek. „Výsledky průzkumu budou následně použity ke zvýšení kvality našich služeb,“ uvádí cíl průzkumu vedoucí marketingu dopravního podniku František Meduna a děkuje všem, kteří se do průzkumu zapojí.

Přidejte si nás na Facebook a dozvíte se včas o aktuálním dění v Hradci Králové!



Chcete vědět co se dělo přesně před rokem?

Navštivte naší Kroniku dění v Hradci Králové a dozvíte se nejen co se dělo ve městě a o čem se psalo, ale také teplotní minima a maxima, či jaké se konaly kulturní akce.

Zobrazit zpravodajství před rokem, dvěma, třemi, čtyřmi, pěti lety.





Komentáře ke článku

Přidat komentář ke článku
29.10.2015 18:37
Jiřina Möllerová (neregistrovaný)
Myslím,že MHD v Hradci Králové je na výborné úrovni,ale vadí mě celá polepená skla některých autobusů reklamou a člověk si připadá jako v tunelu bez pěkné vyhlídky. Chápu,že jde o peníze,ale skla by měla být bez reklam. Jinak přeji hodně kilometrů bez nehod a spokojené cestující.

Vložit nový komentář

(nebude zveřejněn)
(nepovinné)
Doporučujeme
Nahoru