Zákaznické centrum magistrátu nabídne lepší služby

Nové zákaznické centrum hodlá v příštím roce budovat hradecký magistrát. V současné době je znám vítězný architektonický návrh, podle kterého se začne objekt stavět. Zákaznické centrum, které bude sloužit zároveň jako nový vstupní objekt, vznikne v prostoru dvora v sídle magistrátu, tedy z opačné strany, než je současný hlavní vchod do budovy.
"Již delší dobu cítíme potřebu zákaznického centra, kde by klienti dostali všechny potřebné informace ještě dříve, než vůbec vyrazí ke konkrétnímu úředníkovi," řekl tajemník magistrátu Radek Baloun. Dalším důvodem pro vyhlášení soutěže bylo hledání řešení důstojných vstupních prostor.
Architekti měli při tvorbě nového návhru ztíženou situaci. Nový objekt by měl být současným doplňkem architektonicky významné konstruktivistické budovy architekta Josefa Gočára ze třicátých let minulého století. První cenu (viz foto) získal návrh autorského týmu Ing. arch. Pavel Rada, Ing. arch. Libor Rydlo a Ing. arch. Alexandr Skalický. Porota především ocenila kvalitní architektonické i funkční řešení respektující hodnotu památkově chráněné budovy i potřeby a požadavky nynějšího vlastníka a uživatele.

Přidejte si nás na Facebook a dozvíte se včas o aktuálním dění v Hradci Králové!



Chcete vědět co se dělo přesně před rokem?

Navštivte naší Kroniku dění v Hradci Králové a dozvíte se nejen co se dělo ve městě a o čem se psalo, ale také teplotní minima a maxima, či jaké se konaly kulturní akce.

Zobrazit zpravodajství před rokem, dvěma, třemi, čtyřmi, pěti lety.





Komentáře ke článku

Přidat komentář ke článku

K tomtuto článku zatím nebyl vložen žádný komentář.
Váš názor nám není lhostejný, podělte se o něj také s ostatními uživateli a napište první komentář.

Vložit nový komentář

(nebude zveřejněn)
(nepovinné)
Doporučujeme
Nahoru