Hradecký magistrát plánuje výstavbu zákaznického centra

Informační a poradenské centrum vznikne pro občany přímo v budově ranice. První krok už město podle náměstka primátora Josefa Malíře udělalo: "Radní už nechali vypsat architektonickou soutěž. Je to po dlouhé době postup, který bude trochu složitější, ale my si od toho slibujeme, že se nám sejde daleko více kvalitních návrhů, než by tomu bylo v případě běžné projekční architektonické činnosti," vysvětluje Malíř.
Architektonická soutěž nyní začíná. Radní vybrali a schválili porotu stejně tak jako podmínky, které budou muset návrhy splňovat. "Očekáváme do září, že se návrhy sejdou. Jedná se o anonymní soutěž. To znamená, že porota nejprve otevře neoznačené obálky bez adresáta. Po prvním posouzením budou teprve otevřeny další obálky s přesnými údaji o autorech. Předpokládané náklady odhadují radní ve výši 40 milionů korun. Zákaznické centrum by mělo lidem značně ušetřit čas. "Všechny agendy, které lidé nejvíce znají a navštěvují jako například vyřizování dokladů a služby v oblasti sociální budou převedeny do tohoto centra. Znamená to také odstranění front tím, že bude zajištěno dostatek přepážek. Jejich počet nebude fixní, ale bude se řídit momentální potřebou zákazníků," doplňuje k budoucí představě Malíř. Budova bude přístupná imobilním občanům a možný pasážový přístup by měl být evidován.

Přidejte si nás na Facebook a dozvíte se včas o aktuálním dění v Hradci Králové!



Chcete vědět co se dělo přesně před rokem?

Navštivte naší Kroniku dění v Hradci Králové a dozvíte se nejen co se dělo ve městě a o čem se psalo, ale také teplotní minima a maxima, či jaké se konaly kulturní akce.

Zobrazit zpravodajství před rokem, dvěma, třemi, čtyřmi, pěti lety.





Komentáře ke článku

Přidat komentář ke článku

K tomtuto článku zatím nebyl vložen žádný komentář.
Váš názor nám není lhostejný, podělte se o něj také s ostatními uživateli a napište první komentář.

Vložit nový komentář

(nebude zveřejněn)
(nepovinné)
Doporučujeme
Nahoru