Druhá kolej urychlí spojení mezi Hradcem a Pardubicemi
Dráhy předpokládají, že v budoucnu bude dvojkolejná trať rozšířena do Chrudimi a Jaroměře.
Chcete vědět co se dělo přesně před rokem?
Navštivte naší Kroniku dění v Hradci Králové a dozvíte se nejen co se dělo ve městě a o čem se psalo, ale také teplotní minima a maxima, či jaké se konaly kulturní akce.
Zobrazit zpravodajství před rokem, dvěma, třemi, čtyřmi, pěti lety.
Komentáře ke článku
Ale to přece není oč tu běží!!! Jen navrhuji investovat TAKOVÉ peníze na podstatně potřebnější záležitosti pro VŠECHNY lidičky v HK-vy ne?
Na zbytečných místech ano, ale na tomto zkuste párkrát vyjet od Autoprimu do města ! (proč asi byl zřízen retardér 50?)
Jarda
Já vím, zní to šíleně, ale ti, kdo bydlí v blízkosti pardubické tratě jsou v posledních dnech s nervy na dně. Už po čtvrnáct dní nefungují na našem přejezdu semafory, takže kdykoli jede vlak, strojvedoucí používá k upozornění troubení – a to tak, že silně ! Každých pár minut neslyšíme vlastního slova, protože se ozývá jen „Tú-Tú-Hú-Hú“, a to čím dál hlasitěji. Vlak jede strašně pomalu a i když vidí, že nikde nikdo, stále jen troubí a troubí … I klidné povahy už začínají šílet.
Já vím - díky železničním neštěstím mají strojvudci strach – ale nic by se nemělo přehánět.
A když si představím, že by ty vlaky jezdily díky dvoukolejce ještě mnohem častěji … jako by nestačilo, že se ulicí Kuklenská chystá jakýsi obchvat z Prahy pro kamiony, takže už ted tu jezdí jeden nákladní automobil či tirák za druhým.
Kde jsou ty časy, kdy jsme mohli děti pouštět ven beze strachu, že je zajede nějaký šílenec v autě. Zvláště od té doby, co se spravila silnice v ulici Kuklenská a stala se z ní rychlodráha.
Představa dvoukolejky spojené s obchvatem pro náklaďáky vede nejednoho souseda k myšlence, zda by nebylo jednodušší domek prodat a odstěhovat se někam do klidu vesnice.
Vložit nový komentář
Jméno které jste zadal se shoduje s již zaregistovaným uživatelem.
Pokud jste to Vy přihlašte se prosím.
Pokud ještě nejste registrován vyberte si prosím jiné jméno,
nebo se zaregistrujte.
Tato myšlenka i záměr je diskutována již cca 30 let, ale protože po r. 1989 se ,,výměna pracujících" mezi oběma městy zmenšila na minimum a tím i frekvence vlaků -nechápu, že je tato úvaha nyní znovu oživena. Tyto peníze
budou zajisté podstatně užitečněji spotřebovány na rekonstrukce současného katastrofálního stavu vozovek+rozšíření Hradubické a osazení semaforů např. u ,,šíleného" výjezdu mezi VW a OPELem. Doporučuji plánovat z realných potřeb obyvatel a ne od stolu na základě teorií.
Například povrh na Velkém náměstí bude sjízdný JIŽ BRZO pouze pro OFF ROADy-doporučuji vyslechnout komentáře turistů při prohlídce nám.
Bydlím 52 let v H.K. a z toho většinu 28m od zmiňované tratě a tak mohu opodstatněně tvrdit, že 100% místních nebude souhlasit s rozšířením tratě.
Nestačilo těch několik usmrcených na přejezdech na této trati v posledních letech? A co životní prostředí v okolí ???
Snad zvítězí zdravý rozum