Pomocí terminálu zhodnotíte služby úředníků.
|
autor: MMHK
Veřejnost může hodnotit služby hradeckého magistrátu. V obou křídlech hlavní budovy úřadu, na odboru dopravně správních agend, živnostenském úřadu a odboru přestupků naleznou návštěvníci celkem pět terminálů. Jejich prostřednictvím mohou jednoduchým způsobem vyjádřit své pocity z návštěvy a předat městu cennou zpětnou vazbu i tipy ke zkvalitnění služeb.
„K pořízení těchto terminálů nás vedlo několik věcí. Uvědomujeme si, že zpětná vazba od klientů má velký význam a věříme, že její vyhodnocení nám pomůže posouvat úřad vpřed a nabízet kvalitní a moderní služby. Terminály nám také pomohou určit, které odbory jsou nejvíce navštěvované a po jakých úkonech je největší poptávka,“ vysvětluje tajemnice Magistrátu města Hradce Králové Markéta Bartušová.
Terminály spokojenosti nabízí několik možností, jak mohou klienti vyjádřit svůj názor a podělit se o svou zkušenost. „Je třeba vybrat, na jaký odbor dotyčný mířil. Dále pomocí emotikonů lze zadat hodnocení, jak byl klient s návštěvou na úřadu spokojený. Tento terminál také nabízí další dotazníkové šetření, kde je možné informovat o tom, s čím přesně byl spokojený a co mu naopak nevyhovovalo. Postupně budeme chtít data z terminálů vyhodnocovat a řešit, jak veřejnosti co nejvíce zpříjemnit návštěvu úřadu,“ doplňuje tajemnice Bartušová.
Nákup terminálů spokojenosti byl schválen v rámci naplňování opatření definovaných Strategickým plánem rozvoje města Hradec Králové do roku 2040. Celková cena za jejich pořízení a instalaci se pohybuje okolo 80 tisíc korun bez DPH. Cena za jejich provoz včetně ceny licence k aplikaci pak činí necelé 4,5 tisíce korun bez DPH za měsíc.
Váš názor nám není lhostejný, podělte se o něj také s ostatními uživateli a napište první komentář.