Stříbrný rybník opět ovládne hiphop ? - (aktualizováno)

Druhá polovina letošního srpna bude na Stříbrném rybníce patřit opět hiphopu. 19. - 21. srpna se zde totiž uskuteční čtvrtý ročník Hip Hop Kempu. Jak píše dnešní MF Dnes, loni přišlo na hiphop do Hradce 13 tisíc lidí, letos se očekává stejná návštěva.

Podle organizátorů zavítá na Stříbrný rybník špičky ve svém oboru: americká esa zastoupí Non Phixion, Newyorčané Masta Ace či Inspectah Deck, z Anglie dorazí Skinnyman, Foreign Beggars a věrný host a fanda Hip Hop Kempu DJ Vadim s projektem One Self. Další novinkou v programu festivalu jsou česká a slovenská jména. Vystoupí slovenští Kontrafakt s živým bandem, Bow Wave z Karlových Varů či CherryHill. Show ke svému novému albu předvede slovenské duo Vec & DJ Jazzy.

Podle mluvčí festivalu Terezy Reindlové chtějí pořadatelé přinést v porovnání s předchozím ročníkem několik organizačních zlepšení. "Letos bude více toaletních zařízení a vše bude zabezpečeno tak, aby místní starousedlíci a chataři byli chráněni,“ řekla deníku Reindlová. Jak dodala, loňský ročník nepotvrdil obavy ze sprejerů. Přestou jsou v letošním roce připraveni případné výtvory sprejerů pořadatelé kempu odstranit.

Aktualizace 17.5. 2005, 21 hodin

Žádostí agentury RETRO 2000, s.r.o. o povolení uspořádání kulturně sportovního festivalu Hip Hop Kemp 2005 v části areálu letiště Hradec Králové se dnes na svém zasedání zabývala Rada města Hradce Králové a nepřijala v této záležitosti žádné usnesení.

"Důvodů je několik. Ne všechny požadované prostory, na kterých by se měl mezinárodní festival uspořádat, jsou ve vlastnictví města Hradce Králové. Akce je plánovaná na tři dny, ve kterých by návštěvníci akce postavili tři stanová městečka. I přes ujištění pořádající agentury se radní domnívají, že není zajištěna bezpečnost prostoru letové části letiště. Uskutečnění akce je tedy zatím pouze teoretické. Termín byl naplánován na 19. až 21. srpna. Předpokládaná návštěvnost Hip Hop Kempu 2005 by se pohybovala kolem 14 tisíc lidí," řekl náměstek primátora města Ing. Martin Soukup.

Pořadatelské agentuře RETRO 2000 není pronajat ani Stříbrný rybník, jak bylo několikrát mylně uvedeno v tisku.

Přidejte si nás na Facebook a dozvíte se včas o aktuálním dění v Hradci Králové!



Chcete vědět co se dělo přesně před rokem?

Navštivte naší Kroniku dění v Hradci Králové a dozvíte se nejen co se dělo ve městě a o čem se psalo, ale také teplotní minima a maxima, či jaké se konaly kulturní akce.

Zobrazit zpravodajství před rokem, dvěma, třemi, čtyřmi, pěti lety.





Komentáře ke článku

Přidat komentář ke článku
17.5.2005 16:11
z davu (neregistrovaný)
berte ohled na lidi
Jen doufáme, že někdo ten hluk změří hned od počátku akce. Vloni to bylo slyšet až na Novém Hradci - a ne nijak potichu, takže - budou s tím kraválem končit ve 22.00 - sotva!
17.5.2005 17:43
Jouda (neregistrovaný)
To je typický příspěvek maloměšťáka. než by to jednou za rok vydržel nebo odjel na chatu, tak bude remcat do všech rádií a na TV Nova. Kdyby byli všichni takový, chodíme po ulicích v bačkorech, abychom nedupali...
18.5.2005 12:16
Xaver (neregistrovaný)
zakázat
Jasně, změříme, vyhodnotíme, učiníme závěry, budeme sledovat. A zakážeme.Všechno. Aby byli všichni jako my, šediví, věčně nasupení na vše kolem, na sebe taky.Pak tu bude ráj...pro nás, stále nasrané prudiče.
18.5.2005 19:05
z davu (neregistrovaný)
jen trošku ohledu a nedělat zbytečně vytší hluk než nutno
Víte, co těhle hlučných akcí je? Nic proti tomu - jenže Vám taky nikdo nevnucuje každou chvíli dlouho do noci hlasitou dechovku, operu nebo dokonce symfonii, když je nemáte rádi! A buďte šťastní, že Vám zatím zdravíčko slouží a můžete něco vydržet....zatím...
Každý tu chatu nebo jiný azyl nemá, a na dovču pryč nemá peníze a ani mu ji nedají - leda napořád jako nezaměstnanýmu.Jen trochu ohleduplnosti při hudebních produkcích - až skoční, nemusejí fanoušci celou cestu domů rámusit a "budit i mrtvoly" - asi tak.Pokud vím, na tyto akce se platí vstupné - tak proč musí repráky burácet i pro ty, co jsou kilometry daleko?? Neplatili... a ani to třeba slyšet nechtějí...
18.5.2005 19:07
ooóó (neregistrovaný)
Ženmeš to do extrému - Zakázat je jeden - nucený poslech druhý.
Tak rozumnou dobu skončit a domů mohou kulturně a ne s rámusem. Taky jim nikdo nechodí hrát pod okna ve dvě ráno operu!
18.5.2005 19:14
THC (neregistrovaný)
Tyhle lidi kulturně domů nikdy nepůjdou, to mi věř. Znám je a vim vočem mluvim- drogy, alkohol, sprejerství...
17.5.2005 18:38
Jenyk (neregistrovaný)
souhlas :-)
18.5.2005 19:12
spokojený (neregistrovaný)
kONEĆNÉ
FAJN, NA LETIŠTI NEBUDOU NIKOHO RUŠIT A ANI ONI SAMI NEBUDOU RUŠENI. kONEČNĚ MÁ NĚKDO ROZUM!
18.5.2005 20:24
Jouda (neregistrovaný)
Já bych se nedivil, kdyby je "z davu" slyšel ;-) - sorry, ale některý prudiči...
19.5.2005 20:45
tacg (neregistrovaný)
hhk
nevite nekdo jakej asi bude z hiphopkempu prinos pro hradec?
docela velkej nemyslite?ja myslim ze jo.
takze bych byl rozhodne pro to aby se ten hluk 3 dny vydrzel.
nebylo to zas tak hrozny.
ja sem z hradce, byl jsem na hip hop kempu a i tam a i doma jsem v pohode usnul a na nic jsem si nestezoval.zkuste to taky!nebo chcete bejt vsichni prudici?je vam snad vsem 80 nebo mate nejake nejake komplexy?
20.5.2005 10:02
okrotice bílá (neregistrovaný)
přínos
nic proti hiphopákum, ale já to nevim. jakej bude ten přínos. že si víc lidí koupí zmrzlinu? za tři dny po Hradci nikdo zase ani neštěkne.

jinak spánek u kraválu neni spánkem, stejně jako když chrníš na gauči u televize.
20.5.2005 13:39
THC (neregistrovaný)
Dobře si jim to nandal
20.5.2005 19:22
hradečák (neregistrovaný)
Je mi sotva třicet, a mám díky týden co týden nucenému poslechu třískání bubnů z dfiskoték velice vážné zdravotní poroblémy.... Takže ti opravdu ZÁVIDIM TVÉ ZDRAVÍ - Dále bez komentáře.
20.5.2005 19:23
Jája (neregistrovaný)
Leda s Vopicí se dá chrnět kdekoli a kdykoli... jinak nevím, nevím, nevěřím tomu.
20.5.2005 19:26
Prý prudič (neregistrovaný)
Stříbrňácký dav....
Obrovskej - nepořádek, náklady na odvoz pytlů odpadků (když připustím že to po sobě návštěvníci do nich všecko uklidí, Nehledě ne "ekologický hnojící program".... cha, cha, - za minulého režimu to byl kec a hec - ale dnes???
21.5.2005 12:21
,,hiphopak,, (neregistrovaný)
To neni ale nas boj ze se mesto nedokaze zviditelnit jinak...ale garantuju ti ze kazdej ,,hiphopak,, bude jeste x let po tom vzpominat na hiphopkemp v HRADCI KRALOVE..a to nejen cesi,to se vsad!
22.5.2005 14:47
Hradečačka (neregistrovaný)
Jistěže hlavně ze zahraničí, protože takovej binec by si doma dovolit nemohli. O to se nemusí nikdo sani sázet!
22.5.2005 21:41
mladistvy (neregistrovaný)
jo...to jste presne vy,vidite vsechno cernobile.Zkuste se na to kouknou z te druhe stranky...pokud teda jenom nejste z principu proti tomu,co vas nezajim a tim padem je to pro vas spatny...lidi se chteji bavit,ale vy je nenechate kvuli 3 dnum a neporadku ktery po hhk urcite zustane.Zkuste se nekdy zamyslet z jakeho duvodu je treba takovy CzechTekk nelegalni !?!
21.5.2005 11:15
tacg (neregistrovaný)
nahodou chrneni na gauci u televize je uplne v pohode to delam denne.
vopici sem teda nemel,kdyz sem chrapal na hhk.
doma sem to vubec neslysel!
ale je to mozna vo tom ze na rozdil od vas kdyz rano vstanu tak nejsem hned nasranej na celej svet a nemusim hned jit nekoho prudit a stale do nekoho srat naky nadavky a zakazovat jim BAVIT SE!(HRADECAK je vyjimka-tohle fakt nikomu nepreju,takze jemu sorry)
pro okrotici bílou- na hhkempu se zmrzlina neprodávala

22.5.2005 14:29
Jája (neregistrovaný)
Asi to psala z neznalosti, nebo z naivity si myslí, že tam není alkohol a třeba "tráva"?
21.5.2005 12:09
Ondra (neregistrovaný)
HipHopKemp 2005
Vy prostě nesnesete pomyšlení že by se mladí lidé bavili a vy ne...co se tíče hluku,byl sem na hiphopkempu na Stříbrnáku a nebylo to s tim hlukem tak strašný,už před Carrefourem nebylo vůbec nic slyšet..věřím že pro lidi v domcích hned vedle kempu to nebylo příjemný.Věřím tomu že například CIAF je určite o hodně hlučnejší nez hiphopkemp a když se slavil Silvestr v centru města,nikdo si neztěžoval..protože se bavili všichni..teď se chtějí chvíli bavit mladí...a už je tu problem.
22.5.2005 14:30
basbka (neregistrovaný)
I stěžoval, stěžoval, ale bylo mu to ho... platný...
22.5.2005 14:41
mladý (neregistrovaný)
Jen poznámka - CIAF není dlouho do noci či časných ranních hodin.
22.5.2005 14:41
mladý (neregistrovaný)
Jen poznámka - CIAF není dlouho do noci či časných ranních hodin.
22.5.2005 21:47
Ondra (neregistrovaný)
Jen poznamka hiphopkemp taky ne.Posledni vystoupeni konci ve 24 00,nasledne vsechny vyzenou do ,,stanovaci,, casti...a do arealu samotneho hiphopkempu se vpousti zase v 12 00 protoze to zacina prvni vystoupeni.
27.5.2005 17:37
lukas (neregistrovaný)
RE: HipHopKemp 2005
jj presne tak, minulej rok, to vsechno uderem dvanacty koncilo, jen posledni den se tam konel o pulnoci ohnostroj a smitec...lidi se chtej bavit, tak nas prosim nechte...
21.5.2005 16:21
tacg (neregistrovaný)
souhlasim.
hiphopkemp je ta nejvetsi a nejdůlezitejsi akce kterou hradec kdy zazil.
nebo snad bylo nekde v hradci neco, kde bylo pres 13 000 lidi?
chapete to?
to je jedna z nejvetsich hiphopovych akci na svete.
nejvesti v zapadni a stredni evrope!
tak nam ji nekazte......
22.5.2005 14:39
hradečák (neregistrovaný)
Zábava nejen pro mladé...
Nikdo nechce kazit a ani nebude - ale dobrá rada či spíše prosba- dělejte si hned od počátku pořádek ve svých řadách, (pro návštěvníky i pořadatele). Pak vás nikdo nebude házet do jednoho pytle s těmi, jejichž cílem je jenom chodit na různé akce dělat bordel ,nepřístojnosti a mít srandu ze snesváření všech, kkoho by se to mohlo dotýkat. Je jich míň, ale jsou víc slyšet, jedich cílem je zviditelnit se za každou cenu a možná i zasít nenávist a popudit proti akci - ono jim je jedno nač jdou, oni jdou "dělat bordel". Poukážete-li na ně jako pořadatelé a i jako návštěvníci včas(ve svém vlastním zájmu), třeba i policajtům, ochráníte tak svoje dobré jméno a pak nebude mít takováto akce tolik odpůrců - ať už oprávněných či nikoliv.To není bonzování za každou cenu, věřím že chápete. Jinak dobrou zábavu, budiž vám všem přána a i počasí ať vydrží! I snaha o ohled na ostatní se hodnotí!!
21.5.2005 17:51
Essie (neregistrovaný)
Je to úplně jedno jestli to je hip hop nebo dechovka-každý má jiný vkus. Hip hop nesposloucám, ale byla sem se vloni na kempu a předloni na Cihelně podívat, je to něco skvělého jak se mladí dokáží bavit. Jediný o co jde je TOLERANCE. V životě platí pravidlo že se člověk musí podřídit většině, jinak by nic nefungovalo. Takže prosím všechny okolobydlící BUĎTE 3 DNY TOLERANTNÍ vuči komunitě která se velkou rychlostí rozrůstá!!!!Jsou na světě horší věci, buďme vděčni za to co máme a co můžeme mít a važme si toho. Kráásnýý den...
22.5.2005 14:45
občan (neregistrovaný)
Jenže ono těch akcí, je čím dál víc, všude chtějí "jenom" tři, nekde jenom 5 dnů, jinde "jenom týden" Ostatní chtějí zase po Vás "jenom" mít možnost se vyspat. Všichni chceme přece JENOmM.. tak oč vlastně kráčí? Vžít se i do situace druhéto a nědělat mu ji těžší než je nutné!
22.5.2005 21:21
Essie (neregistrovaný)
Jenže teď mužeme být konkrétní, takže se dá říct JEN 3 DNY. Myslím že v HK víc takto velkých akcí nebude. Lidé, kteří bydlí v centru HK(hlavně Velké náměstí) taky chtějí spát když je třeba Silvestr nebo oslavy Královny Elišky, nebo ne? Kdyby se tyto akce zrušili tak Hradec bude mrtvý a nikdo sem jezdit nebude. Já jen doufám že kemp se rušit nebude, ptž. s tím počítají tisíce lidí. _---TOLERANCE---_ Přeji pěkný pracovitý týden...:)
22.5.2005 21:50
Ondra (neregistrovaný)
Me se zda ze presne o to vetsine lidi tady jde..aby Hradec byl mrtve mesto,bez jakekoliv hlucnejsi kultury,nez kultury po ktere zustava neporadek a na ktere se lidi opravdu bavi.
23.5.2005 10:32
z davu (neregistrovaný)
Ale jo, jen se bavte, mladí, protože narozdíl od nás se vaše generace nemá šanci nějakého stáří dožít....tak honem urvěte co se dá. Myslíte-li že takovéto akce jsou nejlepší, ať je po Vašem.
23.5.2005 17:47
Ondra (neregistrovaný)
Nevim zda jsou nejlepsi..ja jenom vim,ze urcite pudu radeji na hip hop kemp nez na koncert filharmonie,kde musim sedet v obleku a bat se i zakaslat.Ale to uz je jak jste nakousl otazka generace...my jsme jina generace vy jste byli jina generace a mozna proto slovicko ,,byli,, nam ted zneprijemnujete nase mladi.Me vase filharmonie nevadi...zkuste byt i vy chvili tolerantni...
24.5.2005 22:12
taky z davu (neregistrovaný)
hip hop
Filharmonie je "uklizena v buudově", kdo nechce, ten ji slyšet nemusí. Nikdo po vás nežádá uklidit se do nějaké budovy, ale prosím - repráky nemusí "vyhánět myši z děr" po celém okolí města, přece nejste úplně hluší. A i když jste mladí, nemusí po vás zbýt jenvelkýnepořádek, pokud by to šlo i bez něho - pak už jen popřát dobrou zábavu, protože nám taky bylo těch ... náct a vám zase jednou bude ... cet, to nezměníme.
28.5.2005 13:10
WagaBound (neregistrovaný)
Zvracim z tech vasich generaci.... to je fakt tak tezky to ty tri dny prezit? Vzdyt to je jen do 24:00 a ne do rannich hodin, jak tu nekdo psal.
30.5.2005 11:00
zako (neregistrovaný)
se musim smat
lidi co delate jakej ramus dyz ja sem byl ve stanu tak sem to ani neslysel ... jak to mohlo bej slyset nekde dal nez v mym stanu ??? a idkyby tak si na 3 dny vemete spunty do usi a mate po problemu.
2.10.2005 00:13
gadji (neregistrovaný)
to essie
nemám co dodat-názory,kterýma by se měl aspoň ty 3 dny řídit každý...
21.5.2005 18:00
tacg (neregistrovaný)
essie
díky!
22.5.2005 21:24
Essie (neregistrovaný)
Event taky není špatný, můžem si udělat hhk tam - to je vtip:) .... Měj se....:))
23.5.2005 14:18
Adam HK (neregistrovaný)
názor
Já si myslím, že Hip-hop camp Hradci vůbec neuškodí.
mínusy: do 24:00 nadbytečný hluk
plusy: 1)HK se zviditelní, 2)obchody v okolí budou mít za týden tržbu jako za celý měsíc 3) v neposlední řadě nemluvím o majitelích pozemků v okolí, kteří za pronájem dostanou nemalý peníz
Jinak na Kabátech bylo 18.000 lidí;-)
Na Hip-hop campu jsem vloni byl (pracovně) a docela v pohodě, ale hip-hop neposlouchám, ale ani mi nevadí...zdravíííííí Adam HK:-)
24.5.2005 22:16
návrh (neregistrovaný)
A proč tedy ne více dnů ale třeba jen do 22 nebo 23 hodin- to by nešlo?
29.5.2005 10:09
ecstasy (neregistrovaný)
RE: názor
ježišku, to musí bejt strašný vydržet to o 2 hodiny dýl!! pane jo, to by byla ale velká oběť
24.5.2005 07:48
Ritter (neregistrovaný)
Proč ne HH kemp
Poslední dobou čím dál úspěšněji se vedení městra z Hradce daří dělat šedivé město duchů a všudypřítomných hyper supermarketů.Hip hop kemp - výborná věc pro zviditelnění města,ke konci minulého roku jsem pobýval měsíc služebně v Holandsku a první věc,kterou řekl zástupce našeho obchodního partnera,když se dozvěděl odkud jsem,že na onom zmiňovaném kempu byl a tenhle rok chce jet i s přáteli do HK na dovolenou (pro všechny "rudé" a přizdis*áče,tenhle člověk není žádná smažka,ale otec rodiny a ředitel prosperující firmy)....Další geniální kousek "našeho"zastupitelstva,likvidace CIAFU (návštěvnost cca 60.000 lidí),asi se nějací páprdové kvůli letadýlkům nevyspali.....A když už letiště pustne,proč tam alespoň nedělat akce jako hip hop kemp nebo rockové koncerty či festivaly,je to dostatečně daleko od obytných zon a bude to smysluplné využití pro obrovskou pustnoucí plochu......
24.5.2005 13:47
Adam HK (neregistrovaný)
To : Ritter
Zkusím se jen vyjádřit k letišti. CIAF nezrušilo zatupitelstvo m HK, ale "stát" nebo spíš armáda, která odešla z letiště, které bylo předáno městu. Hradec měl zájem o pořádání dalších ročníků CIAFu, ale nemělo podporu armády, která CIAF převedla radši na letiště do Brna. A bez podpory Armády by se CIAF snad ani neuskutečnil. Proč není Hip-Hop camp na letišti? To myslím už bylo v článku. Letiště je pořád provozuschopné pro civilní letadla. Kvůli letecké bezpečnosti tam hip-hop camp není. (To mám z článku) :-))) S pozdravem Adam HK
24.5.2005 22:14
mmmm (neregistrovaný)
To nevíš, že tam má být "inkubátor podnikatelů"? Jo, jo,.. už tak.
27.5.2005 17:09
Spajk (neregistrovaný)
Budte radi ze se nevi kdo zakazal,hiphopkem na stribrnaku,nepral bych mu zazit to co by se mu stalo.Z vas co ste proti tam loni nikdo nebyl,nevi o cem to je a akorat nam vsem kazite radost.Vasemu mestu sme spis prospeli nez uskodili,precejenom,kdyz si 13000 lidi jezdi 3 dny kupovat jidlo a pod.,urcite se vam to hodilo.....A duchodci ktery prudej si aspon muzou jednou poslechnout neco jinyho nez radiozurnal :)A dokonce zadaco.Ajestli jim to bude vadit,at zalezou do baraku,zavrou okno a maj pokoj.Sme mnohem ohleduplnejsi nez vyfetovany hovada na Czechteku,to si prosim uvedomte.Kdyby byl czechtek u vas,nevyspal by se celej hradec.Trochu respektu please.....
28.5.2005 13:21
WagaBound (neregistrovaný)
Me by opravdu zajimalo jakejm lidem to vadi??
-Mladejm?? To snad ne..
-Dospelejm?? Je pravda ze rodice a podobny lidi maji vyhrady, ale tak si vemte taky vy priklad z tech rodicu co koupej svejm dcerkam a synum listek na kemp.... a pak treba jejich soused vyjebava s tim jakej to je hroznej bordel...
-Duchodcum? Lituju cloveka kterej ma takovyhle prarodice... fakt uprimnou soustrast z vasich komunistickych babek. Moje babca proti tomu urcite neni, bere takovyhle veci normalne, nemusi se znepokojovat, kvuli trem dnum "HLUKU". Deda mi o tom dokonce hledal i informace a vzdy kdyz jsem prijel tak: "Míšo mám tu zase něco nového. Doufám že jsi to ještě neviděl". A docela ho nastve kdyz nekdo pise o duchodcich takovehle veci jako ze jim vse vadi (treba i ted ja).. protoze on k nim patri taky.....TAK LIDI PEACE a neblbnete porad... Chcete zit monotonni zivot?? Ja myslim ze ne, tak dovolte neco co se zrovna VAM dvakrat nezamlouva.
28.5.2005 13:40
WagaBound (neregistrovaný)
Ja proste opravdu nechapu proc to delate??? Proc nam to chcete zakazat??? Dyt to prece neni normalni. Vemte si vy nejakou akci (jestli vubec teda nekam chodite, aby jste zrovna vy neudelali nejaky hluk a pak par napruzenejch lidi, by tady o vas nenapsali ze jste "....." ) a oni by vam ji pak chteli presunout jinam a zakazat dokonce i tu alternativni lokalitu. To nedava smysl. To by jste museli bejt pomalu proti vsemu co se v hradci deje. Treba zakazat koukat na finale v hokeji a pak poustet urvany lidi do ulic aby to oslavili. Taky to urcite najakymu KOPLEXU vadilo, ale na to uz se nehraje. Tak na to nehrajte ani kvuli HIP HOP KEMPU 2005................mir s vama
27.5.2005 18:06
A (neregistrovaný)
STEJNE TO BYLO NA STRIBRNAKU NA HOVNO POLIBTE MI PRDEL ZASRANY PICI!!!!
28.5.2005 13:11
WagaBound (neregistrovaný)
zakomplexovanej blbecku
29.5.2005 10:16
ec. (neregistrovaný)
důchod, důchod, důchodci
já sem vás prokoukla.. konečně máte o čem mluvit, konečně nějakej drb na řešení v městských autobusech. no jo, důchodci... nikdy nezklamou
30.5.2005 14:10
"HIPHOPER" (neregistrovaný)
PEACE FOR HHK
...kua...ja nechci do nikoho prudit...ale nepochopim nekoho gdo dokaze kazit radost tolika lidem...to neni jak techno gde se vsichni nakalej a pak se rezou jak hovada...tady sou vsichni f pohode...at se tam negdo z tech co blbe kydaj prijde podiat...a pochopi to...vo cem to je...
...gdyby u nas pred barakem byla 3 dny dechovka...tak se taky uklidim na chatu a neseru se do toho...skoda ze se lidi ani nechtej domluvit a hned vsechno zakazujou...HAVE A PEACE
2.6.2005 21:09
Essie (neregistrovaný)
Mohla bych se zeptat jestli teda HHkemp bude na Stříbrňáku nebo ne,ptž. už by to chtělo docela rozhodnout. Už je prodáno hodně lístků....
12.8.2005 10:37
romca (neregistrovaný)
WC
Aco ty zachody?stejna spina?
13.8.2005 17:39
Breaker (neregistrovaný)
Hip Hop
Lidi chci rict ze hip hop je nej ze vsech a tesiiim se mooc na hiphopkemp tam to bude richta tak zdarec PS:Nenechame se vihodit jako ti TECHNARI hihi
1.1.2007 17:07
patria (neregistrovaný)
hip hop a jeho kultura
Mým přáním,do NOVÉHO ROKU,je, společné pochopení,úcta a ohleduplnost a to pro Všechny homo sapiens. Otázka,jestli je vhodné pořádat hip-hopovou akci,zní totiž jinak a to :jsme schopni udržovat mezilidské vztahy,být ohleduplní k veškerému pozemskému druhu,dodržovat lidské,morální meze?Pokud každý z nás odpoví pozitivně,nevidím žádný problém v jejím uskutčnění,ale jestli si nejsme jisti,že odpovědi druhých mohou být jen pozitivní,je lepší s touto akcí počkat,anebo alespoň najít vhodnější místo pro její uskutečnění.Úřad města,by měl reagovat edukativně a najít řešení pro tuto velkolepou událost,které by bylo škoda,se jako město,nezúčastnit.

Vložit nový komentář

(nebude zveřejněn)
(nepovinné)

Přečtěte si také

Candáti prý pomáhají Stříbrný rybník čistit, budou se vysazovat další

Candáti podle správce pomohli Stříbrnému rybníku k čistší vodě. Na jaře vysadili rybáři z hradeckých městských lesů do Stříbrného rybníka stovky candátů, kteří měli za úkol v nádrži snížit množství bílých ryb. Jejich výskyt přispívá k přemnožení sinic, které v posledních letech…
Čtěte více

Stříbrný rybník už je plný sinic

Na koupališti Stříbrný rybník na okraji Hradce Králové se už letos lidé ve vodě nezchladí. Provozovatel ukončil koupací sezónu. Rybník se dlouhodobě potýká s tím, že se v něm sinice v létě objevují. Pokusy o vyčištění vody v přírodním koupališti, zatím nebyly příliš úspěšné.
Čtěte více

ZVEME: Hradečtí hasiči zvou veřejnost, otevírá se koupaliště Flošna

O nadcházejícím víkendu se budou v Hradci Králové konat rozmanité akce. Své brány otevřou profesionální hasiči a ukážou zájmecům techniku i ukázky zásahů a hasičských disciplín. Do hradeckých lesů se můžete vydat na kole za Krtečkem nebo s ornitology poznávat ptáky podle…
Čtěte více
Mohlo by se hodit
Doporučujeme