Policie: Semafory v Březhradu nešly, vinen je ale řidič autobusu
Jak policejní mluvčí dodává, znaleckým zkoumáním se nepodařilo zjistit příčinu nefunkčnosti výstražného světelného a zvukového zabezpečovacího zařízení. České dráhy sice nefunkčnost zařízení popírají, policie má však k dispozici několik svědeckých výpovědí, podle kterých nebyla signalizace v provozu.
Chcete vědět co se dělo přesně před rokem?
Navštivte naší Kroniku dění v Hradci Králové a dozvíte se nejen co se dělo ve městě a o čem se psalo, ale také teplotní minima a maxima, či jaké se konaly kulturní akce.
Zobrazit zpravodajství před rokem, dvěma, třemi, čtyřmi, pěti lety.
Komentáře ke článku
Praxe je ale samozřejmě o něčem jiném. Jestli X let přejíždíte X krát týdně jeden přejezd a semafory pokaždý šly, tak je jasný, že pozornost klesá - a je jedno, jestli jde o svátečního řidiče nebo ultraprofesionála.
Z právního hlediska je možná vinen řidič (navíc je jednodušší hodit to na mrtvýho), ale v mých očích jsou viníkem dráhy.
-dále pak ve vyhlášce není povinnost řidiče zastavovat před přejezdem s fungujícím světelným označení
-závory jsou mechanická zábrana a samozřejmně i mechanická zábrana se dá překonat ale pokud vše vpořádku funguje tak nevidím důvod proč by řidič MHD objížděl závory
-nevím zda peníze daňových poplatníků jsou lépe investována do zvýšení bezpečnosti nebo na výstavbu (například hradu pro krajské úředníky)
-,imchodem na tomto přejezdu je v důsledku nevyřešeného příjezdu ze západní strany do MAKRA tak vysoká frekvence vozidel že když se do toho zamotají chodci a cyklisté tak potěš pánbú
Vložit nový komentář
Jméno které jste zadal se shoduje s již zaregistovaným uživatelem.
Pokud jste to Vy přihlašte se prosím.
Pokud ještě nejste registrován vyberte si prosím jiné jméno,
nebo se zaregistrujte.
Chápu to správně, že semafory nešly, řidič s tím měl ale počítat?
Taky dobrý...