Magistrát odsoudil hradeckou Tuning party k zániku
Zatímco ještě nedávno zdejší letiště fungovalo jako neveřejné s omezeným letovým provozem, teď se z něho stalo veřejné vnitrostátní letiště. "Není možné tam Tuning party uspořádat, akce by omezovala provoz letiště a navíc by hrozilo velké nebezpečí, jak pro účastníky akce, tak i pro ty, co se poblíž přistávací plochy pohybují," vysvětlil tiskový mluvčí Václav Svoboda. Letový provoz je poslední dobou více frekventovaný a není možné ho přerušit. "Akce byla dost populární, ale rozhodnutí je definitivní. Nabídli jsme organizátorům okolní travnaté plochy, ale oni právě tu dráhu potřebují, což není možné," dodal Svoboda.
Pro organizátory jednoho z největších tuningových srazů nejen v ČR, je přístup magistrátu zklamáním. "Prostor, který nám být nabídnut jako alternativa, takzvaný Festival park, je jednak nedostačující plochami a komunikacemi a navíc ho pronajímá soukromá firma a to za cenu několikanásobně vyšší než byla cena za pronájem letiště v minulých letech," sdělil našemu serveru Petr Brát z pořadatelské firmy. Jak doplnil, za těchto podmínek nejsou schopni akci zrealizovat v rozsahu, kvalitě a bezpečnosti jako v minulých letech. "Letos tedy akce Tuning party nebude. Na příští ročníky jednáme o dalších alternativách, možná i za cenu vlastního areálu. V každém případě akce nebude v Hradci Králové," uvádí organizátor. Podle může jít ze strany magistrátu spíše o neochotu ke spolupráci, mimo jiné i proto, že při předchozích ročnících spolupracovali s firmou která zajišťovala letecký provoz, letadla normálně startovala a přistávala. "Toto pochopitelně nejsem schopen odborně posoudit, nicméně proč tedy město dokáže zrealizovat letecký den a ještě ho podpoří dvěma milionu z rozpočtu města," uzavírá Brát.
Chcete vědět co se dělo přesně před rokem?
Navštivte naší Kroniku dění v Hradci Králové a dozvíte se nejen co se dělo ve městě a o čem se psalo, ale také teplotní minima a maxima, či jaké se konaly kulturní akce.
Zobrazit zpravodajství před rokem, dvěma, třemi, čtyřmi, pěti lety.
Komentáře ke článku
čůůůůůůůzz;-)
2) Co se tyce toho vlaku a casu na Ruzyn, tak nevim jak casto vyuzivate dalkove lety, ale ja se dostanu na Ruzyn za 2.5hodiny, ale tak to je na jinou debatu
3) CIAF tady neni z vice duvodu. Asi hlavni bylo zpronevereni penez za pomoci hlavnich organizatoru, kdyby mesto chtelo, tak vybaveni, prislusentvi a lehka modernizace je vysla levneji, nez investice nyni.
4) A nakonec stavby...Pivovar 1.5mld nebo kolik to ve finale bylo je na statni spravu dost penez, nevidim, ze by zrovna Hradec bylo mesto, ktery si to muze dovolit. Ted penize jsou, ale nic se nedela proto, aby pribyvali. Terminal HD...tak to je jedna z nejvetsi frasek co jsem videl. Megalomanska stavba, jo kdyby se z Hradce jezdilo do Nemecka, Francie..proste dalkove jizdy a hlavne pravidelne spoje, tak nereknu. Ale tahle stavba je jenom pro estetiku. A hlavne ze to melo byt otevrene jiz pred pul rokem a nikdo nebyl konkretne postizen. Nakonec se tam vsichni budou objimat a delat machry co dokazali, nic nedokazali. Nedokazali to dotahnout podle planu...a koupalko??? Kde? Vize kamarade, pouze hradecke vize :))))
Co se tyce THD, tak jsem jednoznacne pro tuto stavbu, ta tu mela byt snad uz pred dvaceti lety, ale nesouhlasim s tim, jak se cela stavba provadi, opet nepruhledne jednani.
Ale spis uplne na zacatku jsem chtel rict, ze se tady "vyhodi ci prinvestujou" miliony, ale podporit jiz zabehlou atrakci se jim nechce, takze zase Hradec bude koukat, jak se to prestehuje jinam, nedej buh do Pardubic. Nic proti nim, ale z principu by to byla fraska.
Jméno které jste zadal se shoduje s již zaregistovaným uživatelem.
Pokud jste to Vy přihlašte se prosím.
Pokud ještě nejste registrován vyberte si prosím jiné jméno,
nebo se zaregistrujte.