Magistrát chce urychlit čekací doby na úřadu

Hradecká radnice plánuje v brzké době zlepšit podmínky při vyřizování dopravní agendy. Cílem magistrátu je především urychlit čekací doby při vydávání řidičských průkazů a evidenci motorových vozidel.
"V průběhu několika týdnů začne fungovat nový informační systém, který radnice zakoupí za 800 tisíc korun," řekl technický náměstek Otakar Divíšek. Systém nejen zpřehlední pořadí žadatelů, ale zároveň bude kontrolovat i práci úředníků. "Ze systému statisticky vyplyne, jak rychle úředníci pracují," doplnil náměstek primátora Josef Malíř s tím, že se zároveň ukáže, zda úředníci nevyřizují některé žádosti mimo pořadí. Výhledově by se pak celá dopravní agenda měla přestěhovat mimo budovu bývalého okresního úřadu do samostatného objektu, což by mělo odbavování ještě více urychlit a také zkulturnit. Magistrát má vytipovány tři objekty, kde by mohl dopravní odbor sídlit. Jedná se o některý z objektů v areálu letiště, domek naproti sportovní hale Slávia či Nálepkovy kasárna. Předpokládá se i prodloužení stávajících úředních hodin. Dlouhé fronty a velký chaos při vyřizování dopravní agendy jsou častým terčem kritiky motoristů v Hradci Králové. Čekací doby na dopravním odboru v současné době činí až osm hodin, chaos umocňuje i absence evidenčního systému čekajících. Dopravní agendu do konce roku 2002 zpracovával okresní úřad, s jeho zánikem ji přebral magistrát.

Přidejte si nás na Facebook a dozvíte se včas o aktuálním dění v Hradci Králové!



Chcete vědět co se dělo přesně před rokem?

Navštivte naší Kroniku dění v Hradci Králové a dozvíte se nejen co se dělo ve městě a o čem se psalo, ale také teplotní minima a maxima, či jaké se konaly kulturní akce.

Zobrazit zpravodajství před rokem, dvěma, třemi, čtyřmi, pěti lety.





Komentáře ke článku

Přidat komentář ke článku

K tomtuto článku zatím nebyl vložen žádný komentář.
Váš názor nám není lhostejný, podělte se o něj také s ostatními uživateli a napište první komentář.

Vložit nový komentář

(nebude zveřejněn)
(nepovinné)
Mohlo by se hodit
Doporučujeme