Magistrát chce dát fotbalu ještě šanci
Vladimír Voda, bratr majitele klubu, který klub zastupuje, uvedl, že klub bez finanční podpory radnice do konce dubna vydrží. "Jsou to dílčí věci, důležité je, že je tu snaha fotbal v Hradci Králové zachovat," řekl po jednání Voda.
Magistrát za poslední dobu do fotbalového klubu investova zhruba 14 milionů korun. Klub mu mimo jiné dluží za nájemné prostor na Všesportovním stadionu. Podle Divíška tak může dojít k situaci, že pokud klub nezaplatí a nepřevede licenci, odstoupí magistrát od smlouvy a bude požadovat vyklizení prostor na Všesportovním stadionu. Magistrát má přitom už několik vážných zájemců o klub. Ti však nechtějí jednat se současným vedením klubu, ale s magistrátem.
Chcete vědět co se dělo přesně před rokem?
Navštivte naší Kroniku dění v Hradci Králové a dozvíte se nejen co se dělo ve městě a o čem se psalo, ale také teplotní minima a maxima, či jaké se konaly kulturní akce.
Zobrazit zpravodajství před rokem, dvěma, třemi, čtyřmi, pěti lety.
Komentáře ke článku
Máte autobus plně funkční autobus, který jste koupil za neurčenou sumu, která není rozhodující protože v té době jste měl spoustu peněz a elánu. Hodnota autobusu je 25 milionů korun. Autobusem jezdí lidi, kteří platí jízdné, jež za rok činí 1 - 3 milionů korun. Ale na obsluhu autobusu je potřeba dalších X lidí, jejichž práce stojí spolu s naftou, silničními poplatky apod ročně 20 milionů korun. Kromě symbolických příspěvků od státu za zajištění dopravní obslužnosti musíte žít z reklamy, kterou si firmy na autobus dávají. A pokud za poslední dva až tři roky klesá počet přepravených lidí a Vy jste žádnou reklamu nesehnal, a ani se neobjevil někdo, kdo by autobus koupil, nutně jste se musel zadlužit nebo hluboko sáhnout do své kapsy. Jak z toho ven, když není kupec nebo velký investor?
Existují dvě možnosti.
A/ buď to v únoru zabalíte a zrušíte linku. Nebudete chtít totiž dávat další peníze na udržení licence. Bude to ohromný prodělek, navíc tím naštvete lidi, kteří spoj využívali. Děti, které autobusem jezdily do školy, budou muset po ulici pěšky a hrozí jim nebezpečí
B/ požádáte silného partnera, aby Vám půjčil na prodloužení autobusové licence a na provoz na nejbližší půlrok se slibem, že na něj licenci i s autobusem v průběhu dvou měsíců převedete za symbolickou cenu nebo zadarmo. Stejně jako v prvním případě to bude prodělek ale bude menší, protože jste ušetřil za peníze na licenci, na naftu, na výplaty zaměstnancům apod. A to Vás ještě nechá garážovat v jeho garážích zadarmo :-) Je to pro Vás nevýhodné stejně jako první případ, ale lidi, co autobusem jezdili na vás aspoň nebudou naštvaní. Je to sice malá útěcha, ale co se dá dělat, když jste měl špatný podnikatelský záměr a přivedl firmu provozující autobus na buben.
Jiné možnosti ve slušném podnikání neexistují. To bychom ale nebyli v Čechách. Pokud máte silnou náturu, přistoupíte na variantu B. Nic jiného Vám nezbývá, pokud to nechcete zabalit a dopadnout jako zelenobílý dopravce z Prahy. Jenomže vy jako správný český podnikatel silného partnera, který vám půjčil, promíjí garážovné a slíbí, že se o autobus i firmu postará, podfouknete! Tu licenci na něj nepřevedete, ačkoliv jste se k tomu smluvně zavázal. Proč taky? Licence je psaná na Vás, nějaké peníze už jste dostal a nějaké třeba ještě seženete a do konce platnosti licence je ještě dost času, takže třeba nejdete nějakého kupce, který autobus za 25 milionů koupí. Udělal jste sice podvod a riskujete, že bez kupce (kterého jste stejně v předchozích letech nesehnal) už vám nikdo neprodlouží licenci a pak o všechno přijdete tak jako tak. Ale vždyť jsme v Čechách, tady jste za Vodou....
Nebo Vás snad napadá nějaká jiná možnost bez toho, abyste udělal podraz na partnera, který Vás vytáhnul z průšvihu a zároveň zachoval dopravní obslužnost v daném místě?
JPA
JPA
Vložit nový komentář
Jméno které jste zadal se shoduje s již zaregistovaným uživatelem.
Pokud jste to Vy přihlašte se prosím.
Pokud ještě nejste registrován vyberte si prosím jiné jméno,
nebo se zaregistrujte.