K evidenci vozidel bude možné se přihlásit přes internet

Novou službu pro občany města spustí v nejbližších dnech na svých webových stránkách magistrát Hradce Králové. Jak uvedl webmaster magistrátu Ondřej Vrabec, prostřednictvím webových stránek města bude možné sledovat vyvolávací systém evidence motorových vozidel a majitelům vozidel tak výrazně zkrátit čekací doby ve frontách.
"Nedávno zavedený elektronický vyvolávací systém jsme nyní rozšířili o možnost sledování fronty a objednávání schůzky přes internet. Občan po zadání registračních údajů obdrží e-mailem potvrzující zprávu s přiděleným pořadovým číslem a dalšími provozními pokyny. Ve frontě pak může každý sledovat své aktuální pořadí a předpokládaný čas vyřízení. To se týká i lístků "utržených" přímo na místě. Díky této možnosti nemusíte již trávit dlouhé hodiny v budově úřadu, můžete přijít až v pravý okamžik," řekl Vrabec s tím, že systém registrací přes internet by se měl rozběhnout ještě tento týden. Prostřednictvím webové aplikace se mohou návštěvníci stránek přihlásit k vyřízení běžné agendy evidence vozidel, jako je přihlášení vozidla k registraci, vyřazení vozidla z registru, zápis o změně údajů apod. Podrobné informace o tomto systému a odkazy na něj najdou návštěvníci stránek v oblasti Magistrát - Odbory - Odbor správní - Evidence vozidel.

Přidejte si nás na Facebook a dozvíte se včas o aktuálním dění v Hradci Králové!



Chcete vědět co se dělo přesně před rokem?

Navštivte naší Kroniku dění v Hradci Králové a dozvíte se nejen co se dělo ve městě a o čem se psalo, ale také teplotní minima a maxima, či jaké se konaly kulturní akce.

Zobrazit zpravodajství před rokem, dvěma, třemi, čtyřmi, pěti lety.





Komentáře ke článku

Přidat komentář ke článku
23.7.2003 00:00
Kilingr, Hradec Králové (neregistrovaný)
evidence vozidel pres internet
Je to sice dobra služba, ale ma 2 háčky. První háček je, že stále ne každý občan má možný přístup k internetu. Druhým háčkem je to, že ten žadatel, který se zaeviduje po internetu a obdrží zpětně zpávu o přibližné době osobní návštěvy na úřadě PŘEDBÍHÁ ostatní stojící ve frontě ( kteří nemají možnost internetu), protože na úřadě funguje systém stejně po staru a pouze 1 kancelář odbavuje 2 typy žadatelů. Proč se neudělá tedy ještě 2.kancelaář pro přihlášené přes mail? Dochází tak jen stále k hádkám mezi čekajícími ve frontě a těmi co mají hlášení elektronickou formou.

Vložit nový komentář

(nebude zveřejněn)
(nepovinné)
Mohlo by se hodit
Doporučujeme