Hradečtí zastupitelé odsouhlasili rekonstrukci stadionu

Všesportovní stadion ve své stávající podobě je už prakticky minulostí. Bude totiž přestavěn pouze pro potřeby fotbalu. Rozhodli o tom městští zastupitelé, kteří těsným poměrem hlasů schválili první etapu rekonstrukce stadionu v rozsahu 70 milionů korun. Náklady na celkovou rekonstrukci jsou v úsporné variantě odhadovány na 170 milionů korun.
Jak řekl náměstek primátora Josef Malíř, příprava projektové dokumentace začne ještě letos, stavební práce budou zahájeny na jaře 2004 a skončit by měly nejdéle v říjnu téhož roku. "První etapa rekonstrukce stadionu bude zahrnovat výstavbu nové tribuny s příslušnými sektory a nové zázemí pro hráče, novináře a VIP hosty," řekl Malíř. Jak dodal, zrušení lehkoatletického oválu Všesportovního stadionu by nemělo výrazněji ohrozit sportovní aktivity atletů. Ve městě je několik atletických hřišť na školních hřištích, v loňském roce byl pak rekonstruován lehkoatletický stadion Sokola. Zastaralý Všesportovní stadion využívají ke svým mistrovským utkáním především fotbalisté SK Hradec Králové, objekt je však majetkem města. K modernizaci hradeckou radnici nutí především nařízení Českomoravského fotbalového svazu. Stadion totiž nevyhovuje požadavkům svazu pro první ani druhou ligu.

Přidejte si nás na Facebook a dozvíte se včas o aktuálním dění v Hradci Králové!



Chcete vědět co se dělo přesně před rokem?

Navštivte naší Kroniku dění v Hradci Králové a dozvíte se nejen co se dělo ve městě a o čem se psalo, ale také teplotní minima a maxima, či jaké se konaly kulturní akce.

Zobrazit zpravodajství před rokem, dvěma, třemi, čtyřmi, pěti lety.





Komentáře ke článku

Přidat komentář ke článku
29.5.2003 00:00
Fotbalista (neregistrovaný)
...super...mam obrovskou radost
29.5.2003 00:00
Dlouholetý fanda SK Hradec (neregistrovaný)
Rekonstrukce stadionu.
Jenom ne euforii po odsouhlasení rekonstrukce Všesportovního stadionu městskými zastupiteli. Rekonstrukce byla již odsouhlasená minulým zastupitelstvem, ale realizace odsunutá nejméně o rok. Začít se mělo již letos!! Nyní před novým odsouhlasením "přišla" také druhá varianta se zachováním všeho negativního (nejrozpláclejší stadion ve střední Evropě), za což by se vyhodilo 70 mil.Kč. Z toho plyne jediné, že mezi zasupiteli města je škodič, jemuž by zřejmě vůbec nevadilo další a další odsouvání rekonstrukce, což by spělo k dalšímu útlumu hradeckého fotbalu. Důležité je ve spolupráci města s vedením SK stanovit pevné termíny, aby se s přípravnými pracemi na všech potřebných činnostech, od projektu přes stavební povolení, realizaci zakončenou kolaudací začalo ihned, aby první plánovaná etapa byla dokončená ne až na podzim, ale v létě 2004 na začátek další fotbalové sezóny. Aby v roce 2005 mohl SK Hradec oslavit 100 let fotbalu tak, jak si všichni jeho příznivci přejí.
30.5.2003 00:00
Příznivec fotbalu (neregistrovaný)
Taky mám radost,dlouholetý sen se snad konečně přemění v realitu!
1.6.2003 00:00
Občan (neregistrovaný)
Rekonstrukce stadionu
Nevím jak je možné, že zastupitelé schválí tak pochybný záměr. Pro koho tento areál vlastně slouží ? pro hrstku pivních skautů, kteří si na utkáních vybíjejí své emoce a pro firmu Voda , kteá je ochotna udělat cokoliv, aby shrábla co největší získ a na reprezentaci města ji vůbec nezáleží. Místo toho, aby se magistrát staral o vyřešení kritické situace např. v dopravě klidně dá nemalé částky na tuto akci. Pánové radní vás už tedy volit nebudu !
1.6.2003 00:00
Občan 1 (neregistrovaný)
rekonstrukce stadionu
Nemohu jinak, než souhlasit s názorem Občana, až na jednu vyjímku, týkající se firmy Voda. Ale rozvádět toto téma nebudu, jen s ním až tak nesouhlasím.

Dle mého názoru již delší dobu výsledky SK HK neodpovídají tomu, aby se muselo plýtvat 170 mil.Kč na jeho rekonstrukci, ať si ČMFS diktuje co diktuje. Je to, možná, zájem města a pár "fandů", ale jinak to pro nikoho víc není ( viz počty diváků ). Netvrdím, že výsledky vůbec nesleduji, ale již řadu let na fotbal v HK nechodím-je to nuda a více méně prohra za prohrou. Již několikáté zastupitelstvo ( dle informací z tisku a médií tuším, že se to táhne zhruba 12 let) slibuje výstavbu nového nádraží, opravy komunikací, rekonstrukci křižovatky u FN HK. To si myslím, že by bylo mnohem užitečnější a navíc pro MNOHEM více lidí i z okolí i z dalekého okolí, než stupidní lytí milionů do stadionu když navíc jistě trochu informovaný občan asi ví, že pokud se v některém regionu objeví trochu slušnější hráč ( co do kvality hry ) je zanedlouho koupen PRAHOU a zase jde úroveň hry v tom kterém týmu na nějakou dobu dolů. Kdyby bylo po mém, ani by mi tu fotbal nechyběl, stejně za moc poslední léta nestojí.

Jenom kolik peněz již spolykaly plány na stavbu nového nádraží a kde nic tu nic. Takže se musím přiklonit k názoru, že pokud se budou opakovat podobná rozhodnutí zastupitelů, tak jako mám právo volit do místních zastupitelstev, tak využiji svého práva a volit nepůjdu.

Ať si říká kdo chce co chce, za primátorování p.Dvořáka se město zmohlo na opravy nábřeží, mostů, opravy budov. Vyjma mostu na Plácka, kde stavba byla započata za již zmíněného primátora, v konci pásku přestřihával a neoprávněně "slízl" smetanu nynější primátor. Teď se jen vyhazují peníze za projekty soukromým firmám, které se předhánějí v dodávkách projektů na křižovatky, nádraží za více a více peněz, a v reálu pro cestující lid se nedělá zase nic.
9.6.2003 00:00
Hradečák (neregistrovaný)
Stadion - fotbal - Samá Voda
Přátelé, mám rád fotbal. Ale ten je v prvé přadě o penězích. A potom taky o tom nečumět na televizi, nechlastat furt pivo a jít si začutat s kámošema a trochu se zpotit. Takže vivat Real, vivat těm, kteří si dou čutnout.
Atletika je v Hradci mrtvá. Pokud někdo přežívá, stadion Sokola mu může být dobrým areálem. Fotbal ... ten živoří. Komu rekonstruovat stadion??? Víc než 300 lidí tam stejně nepřijde i kdyby to tam vypadalo jako na "Trefordu".
Takže otázka: Proč vyhazovat peníze na mrtvou záležitost???
Po rekonstrukci bude stadion zase jenom chátrat.
Mluvilo se tady o infrastruktuře... Pánové radní, udělejte něco pro lidi a investujte do důležitějších věcí, než je stadion, který je drahým krokem nikam. Udělejte autobusák, křižovatku.....Nebo ten stadion nabídněte k prodeji a sami zjistíte, jeho atraktivnost.
Bylo by hezké chodit na fotbal a užít si atmosféru, to ano, ale realita je taková, že to v Hradci s fotbalem nikdy nebude i kdyby tam stálo samotné Wembley. Nikdo neinvestuje do neatraktivity a nevyhazuje peníze kvůli minoritním zájmům.
Kdyby nás pálilo jen toto....
H.

10.6.2003 00:00
Hradečačka (neregistrovaný)
Naprosto souhlasím se všemi, kteří jsou proti přestavbě! Opravdu je to naprosto zbytečná investice (a navic tak vysoká)!!! Hradec potřebuje zrekounstruovat plno jiných a užitečnějších objektů!!! Rekonstrukcí stadionu se návštěvnost rozhodně nezlepší! To by se musela zlepšit kvalita hry a tom silně pochybuju, když (jak už bylo řečeno) všichni dobří hráči odcházejí do Prahy! Takže pánové zastupitelé, zkuste přehodnotit své usnesení
15.6.2003 00:00
Občan 2 (neregistrovaný)
Vyhazování peněz za projekty soukromým firmám, které se předhánějí v dodávkách projektů za více peněz. Zamyslete se nad výběrem těchto firem kdo víc udělá než řekne. Projekty, které jsou většinou upraveny na nižší rozpočty, jen kvůli výběru pak stojí dvojnásob. Nezávidim to projektovým kancelářím, kteří si za sedavou a jistě nepřetržitou práci vyslouží spíše jiné zdravotní potíže než tolik peněz navíc, lituji spíše těchto staveb na jejihž úkor to pak vypadá o daleko hůře. Přeji Vám uvážlivý a dobrý výběr z těchto firem co budou v řízení, jde tu trochu o to aby to v HK taky vypadalo v architektuře musíme dohánět a jistě ne těmi s těmi co s ní dělali něco doposud.
18.6.2003 00:00
HK??? (neregistrovaný)
STADION
10 let se delal projekty za desítky milionu ale nic se ještě podle nich nepostavilo ....možna že za par let???

Vložit nový komentář

(nebude zveřejněn)
(nepovinné)
Mohlo by se hodit
Doporučujeme