Hradec Králové chce přilákat lidi pomocí reklamní kampaně
V kampani by se měli občané dozvětět o kvalitě života v Hradci Králové, o bydlení, kultuře, sportu a dalších faktorech bydlení. Podle Soukupa by se město mělo prezentovat v odborných časopisech, denním tisku, rozhlase i televizi. Přesnou podobu kampaně připraví agentura, kterou radnice teprve vybere.
Chcete vědět co se dělo přesně před rokem?
Navštivte naší Kroniku dění v Hradci Králové a dozvíte se nejen co se dělo ve městě a o čem se psalo, ale také teplotní minima a maxima, či jaké se konaly kulturní akce.
Zobrazit zpravodajství před rokem, dvěma, třemi, čtyřmi, pěti lety.
Komentáře ke článku
naprosty souhlas :)))))))))
Navíc druhá věc: předpokládám, podle Vašich názorů, že jste volil a to pravděpodobně pravici. Pak jistě víte, že jak ve městském tak i v krajském zastupitelstvu (a v obou radách) má většinu, konkrétně ODS. Proč tedy z peněz nás, daňových poplatníků investují do svého sídla? Proč město nepodporuje více drobné podnikatele, ale velké obchodní řetězce. Daně se vybírají vyšší, díky levicové politice, ale špatně investují zase díky pravicové. Takže nevím, čemu mám věřit, co si mám vybrat? Ale vím, že to rozhodně není ve skutečnosti tak černobílé, na tyto problémy se musíme dívat globálně a nelze podléhat účelovým zjednodušením.
Nebylo by záhodno udělat něco pro to, aby z Hk lidé nemuseli utíkat, ať už za prací nebo z jakýchkoli jiných důvodů. Aby ti co tu jsou tu rádi zůstali?
Vložit nový komentář
Jméno které jste zadal se shoduje s již zaregistovaným uživatelem.
Pokud jste to Vy přihlašte se prosím.
Pokud ještě nejste registrován vyberte si prosím jiné jméno,
nebo se zaregistrujte.