| happy [24.08.2005] |
HHKvHKmam radost z toho ze se takova akce opet konala v HK a jeste vetsi ze se tu snad bude opakovat do budoucna. pokud byly letos nejake problemy tak jsou velice nepatrne oproti prinosu pro nase mesto. diky
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> warrioz [25.08.2005] |
RE: HHKvHKavsak jeden problem tu byl..a to prodej vstupenek na miste!dvouhodinova fronta u jedne kasy..diky tomu umornymu vedru omdlelo jen kolem me tak 5 lidi..a i ten kdo listek mel uz z predprodeje si tu nekonecnou fronticku musel vystat..
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> NoNejm [26.08.2005] |
RE: HHKvHKCo 2 hodiny... Kamarád stál 5 hodin (asi to neuměl)... To by se určitě nemělo opakovat, myslim že není takovej problém postavit bud více okýnek, nebo kasy na dalších místech... A taky vstup do areálu by mohl být blíže ke stanům...Dále mě pak štvali borečci co snad schválně vráželi do lidí a ještě pak vyhrožovali dohubydostáním...To dřív nebylo.. Jinak super, bomba, megaakce!! Díky všem
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Mutak [27.08.2005] |
RE: HHKvHKproto existují předprodeje)
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> edie [27.08.2005] |
RE: HHKvHKnemusel, stačilo zleva obejít security a hnedka jsi měl ticket.... doufám, že se hh kemp udrží v HK i příští rok
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> ewicsek [01.09.2005] |
RE: HHKvHKno hlavne bylo na kasach napsano dvojjazyczne 'vymena' a 'samotnej prodej'.. stali jsme v prodeji uz dobrou hodku a vshimnu si, jak nakej polak vedle me vytahuje listek z predprodeje.. rikam mu, ze musi vedle do fronty.. tak byl po pravu nasranej...
|
|
|
|
| GoGo [25.08.2005] |
supr!!spravna volba pro nase mesto!
|
|
|
|
| Melon [25.08.2005] |
|
Díky Hradec! Nejlepší město z republiky...
|
|
|
|
| genan [25.08.2005] |
|
potěšilo mě, jak se magistrát k celé akci staví a že objektivně sleduje všechjny aspekty spojené a touto akcí, která si dělá dobré jméno v celé evropě a tím samozřejmě jméno i samotnému městu, kde se koná.. samozřejmě výtvory sprejerů jsou problém, ale ne problém se kterým by se nedalo nic udělat, organizace celé akce, byla promyšlená do detailů, jak už bylo v tiskové zprávě pořadatele, žádný zásah státních orgánů nebyl absolutně potřeba..
|
|
|
|
| Beach [25.08.2005] |
DikySuper. .-) Kdy jindy prijede do HK 6000-8000 cizincu?
|
|
|
|
| Lourajdr [25.08.2005] |
|
Jenom bych poopravil jednu větu......Hip Hop Kemp není jeden z největších festivalů svého druhu ve střední Evropě. Je to s přehledem největší festival střední a východní Evropy a druhý největší festival hip hopu na celém světě :-)
Jsem teda moc rád, že si toho město Hradec Králové váží.
|
|
|
|
| Dalimilownik [25.08.2005] |
|
Je super ze se mesto HK k teto akci stavi takhle, priste prijede urcite vice lidi nez letos, tim padem i vice cizincu..........Diky HK :)
|
|
|
|
| fizzy [25.08.2005] |
|
I když tuhle muziku neposlouchám, musím říct, že hiphopeři sou celkem milá komunita a Hradec díky nim opět, na malou chvíli, ožil. Myslim, že organizátoři vybrali uplně perfektní místo. Takže - díky za oživení Hradce!!!
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Jezek [25.08.2005] |
Hip, HopJe to skutečně roztomile vybrané místo. Já mám smůlu, že bydlím pár metrů od místa konání a tak jsem se od pátka nevyspal.Nevadí, hlavně, že se mládež bavila a ten bordel to nikdo z radnice nemohl vydět. Lidi z domu totiž pořád uklízeli, ale to je vedlejší. Hradec nikdy nebude supr město, když se zrušily letecké dny. To bylo jediné co Hradec dělalo městem na úrovni.Ale pokud jde o naplnění pokladničky tak se hodí kdejaká akce.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Beach [25.08.2005] |
|
Tak to by me zajimalo jak si spal kdyz tam jeste litali letadla?.-)
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Biggemski [25.08.2005] |
|
no tak ses nevyspal no...si kokot. ja se taky nevyspal a este sem si to tam uzil....
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Swop [25.08.2005] |
se poser voleseš jak vyjebaný chataři loni na stříbrnáku - taky jim vadilo že nemohli jít v sedm večer spát a hladit kočku po hřbetě...já bydlím taky kousek,byl sem na kempu a taky sem trpěl posraný Kabáty vole
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> jezek [26.08.2005] |
OdpověďTjsem přesně čekal, zájmy někoho jsou nad zájmy ostatních. Jen se divím, že se vy volové tak rozčilujete, když si hájím to svoje.Co se týká letadel, tak to byla pohodička proti této produkci. A lidí, který jsou vy debilové na Vás nasraný je docela dost. Tak to vypadá, že půjdete do prdele a slušný lidi budou mít zase klid.Zkuste se zamyslet nad tím co píšete. Pokud chcete prosazovat jen to svoje tak dejte laskavě to právo i ostatním.Jinak jsem se domníval, že se nechá mluvit s normálníma lidma- to je ale omyl.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> jezek [26.08.2005] |
reKokot jsi ty, protože zatím co jsi vyspával z opice já šel makat, asi nevíš co to je živit se prací a ne se flákat vole.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Jenich [26.08.2005] |
jezku:no podle tvy logiky by se nemohlo usporadat nikde nic... vsude bydlej lidi. me ted pod oknama na namesti stavej nejakou aparaturu a zase tady bude nejaka priblbla promo show a co mam delat? stezovat si? kuli me to nezrusej.
Myslim ze letiste bylo rozhodne mensi zlo, nez minule ten rybnik.
ps: jo a ty vYdíš? :)... tak bud rad ze si SLiŠEL přes vikend zadara paradni rap
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Martin [26.08.2005] |
|
Hele to nemá cenu řešit tady a hádat se..ne! Lidi se chtěj bavit.. tak jim to jeden víkend v roce dopřej ne??? Jeden víkend to snad přežiješ.. případně si vem dovču a vypadni někam z města.. a nebudeš si pak stěžovat.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> jezek [26.08.2005] |
chyba se vloudilaje pěkné, že se hned poukazuje na drobnou chybu. Jinak je dibře, že bude zase kravál někde jinde tak si to pěkně užij- jo a co se týká té stížnosti, to nebylo myšleno vážně- tady je přece všechno OK!!
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> B.O.B. [26.08.2005] |
kamo kludkamo ja som sa jebal do hradca koli kempu zo SVK a to si mohol ocakavat ze tam bude bordel a ze to bude zit to je na kazdom festivale tak. a nejaky extra bordel sa tam nerobil vsetko islo v pohodke. a o tom zivit sa robotou cosi viem. a akoze kamo daj si stuple do usi ked ti to vadi alebo sa prisposob alebo to pretrp. 3 skurvene dni nikoho nezabiju kamo tak drz picu hej?
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> jezek [26.08.2005] |
re.B.O.BTakovýhle čoboláky mám nejraději, pokud to nemůžete uspořádat u vás v tatrách tak jezdíte opruzovat do Čech. Tak se uklidni ty frajere.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Hooligan 49 [26.08.2005] |
Re: MartinLidi se můžou bavit jak chtějí - to jim nikdo nebere!!! Ale zkus pochopit člověka, který příjde utahaný z práce a chce se normálně vychrápat. Být to jednu noc, tak je to v pohodě, ale to, čemu tady někteří říkají hudba, bylo už od čtvrteční noci - čtvrtek, pátek, sobota, neděle... = 4 noci. "Hip Hopáci" se vychrápali ráno, ale já šel ráno makat!!! A dovolenou jsem si nemohl vzít, protože ji měl kolega - a někdo ve firmě holt zůstat musel - jasný??? Proto si lidé stěžují - je zase tohle jasný tobě??? Proč nemohla být "produkce" přes den??? To by nebylo dost "IN" nebo "FREE"???
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Hooligan 49 [26.08.2005] |
|
P.S. Další Hip Hop Kemp mi může být u prdele, když mi město po dobu trvání Kempu umožní na jeho účet se někde v klidu vyspat - Černigov, Alesandria - je mi to jedno - co Vy na to pane Primeros - pardon - Primátore...
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Lupulin [26.08.2005] |
Ty ses nejak rozjel..Nebudu ti nadavat jako ostatni, za to me nestojis. Nejses sam festivalu se po cely republice kona hafo, ja poslucham strictly Hip-Hop ale kdyz me rusi neco jinyho seru na to. Jo a jestli si stezujes na praci..sorry.. to je ubohy, ja sem si treba kvuli kempu musel vzit dva dny volna...mels taky sanci..a mohl jet treba do Chorvatska...tam bys mel urcite klid :))))))))))))) (to jo)
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Si absolutni negramot [26.08.2005] |
|
Tebe potkat na ulici, tak ti zlamu ruce i nohy, ty magore. Misto toho aby ses staral o svy, tady pises takovyhle picoviny. koukam ze asi nebudes nejmladsi nebo mozna pica co po praci sedi do rana u kompu a schovava se za svoji idiotskou prezdivku.
Nejlip zorganizovana akce, s nejvetsi zahranicni ucasti v CR a vy tady picujete..............FREE? IN? o tom hiphop neni, ten je o pohode,ale to diskofilni nebo rockovej debil nemuze pochopit.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Hooligan 49 [26.08.2005] |
LupulinZkus si to přečíst ještě jednou - je tam uveden důvod, proč jsem si tu dovolenou vzít nemohl...
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Hooligan 49 [26.08.2005] |
Tomu, co neumí napsat ani přezdívkuTak zrovna od tebe to sedí. Ty se za nic neschováváš, že? Své důvody jsem tam uvedl - co je na nich špatné??? Co jsem podle tebe napsal za pičoviny??? Já jsem nepsal nic o Hip Hopu - jasný??? Kdyby tam 4 noci řval Pepíček Zíma, tak budu nasranej stejně!!! A Moji přezdívku nehodnoť - sám si se nezmohl na nic!!! A ty jsi evidentně zcela v pohodě - lámat ruce, nohy, magor, píča, debil - to bych spíše čekal od fašisty nebo skina než od pohodáře...
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> AfteR (Praha City) [27.08.2005] |
Ježku zklidni toHele ježku,estli ti wadí tři dny náserovýho rapu a qualitní kalby ( a předevšim ohromnej příjem do vaší městský kasy) tak se wodstěhuj do grónska a nech normální lidi se pobavit jednou za rok. si asi teplej či co , možná přestárlej a možná jenom hloupej buran, nicméně komunismus zkončil a z čistě právního hlediska si můžeš políbit prdel. nás to baví a to že si ty frigidní a uděláš se jenom z nějakýho aera, já ti to taky neberu..nad chatou nám lítaj letadla a taky mě to sere a co....NEPOSER(U) SE!!!!!!!! tak si doma pust dokument o aviatice a ZATÁHNI!!!!!!
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> jezek [27.08.2005] |
AfteRTak hele ty debílku. Jednak nevíš kdo jsem, kolik mi je a to ostatní. Jedno Ti ale řeknu, komunismus sice není ( paráda), ale domnívám se, že jsi stejný blbeček, který přesně udělal co jsem čekal. Vulgarismus to je jediné na co se Ty a Tobě podobní zmůžete. Hradci to možné pár korun přineslo, ale to určitě není rozhodující příjem do městské pokladny.Tak bych se moc divil, kdyby to příští rok bylo povolené. Důvodem je dnes slovní a příští rok i možná fyzická agresivita a to si nikdo odpovědný na tričko nevezme.Jinak ještě jednou díky a sbohem a šáteček blbečku.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Ivory [28.08.2005] |
Ježku, drž hubuCo tady furt do všech prudíš ty demente, polib si prdel čuráku
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> jezek [28.08.2005] |
Re IvoryTakovýho slušňáka jsem už dlouho nevyděl. Pokud se Ti něco nelíbí, tak tyhle řádky blbečku nečti. Jinak Tě popíchám.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> JELEN [30.08.2005] |
supernevim na co si furt stezujete..ja napriklad bydlel vod stanovyho mestecka asi 50 metru a taky sem bydlel vevnitr ve stanu..a ze je to daleko ke vstupu??takova picovina muzete bejt radi ze ste nemuseli chodit mnohem delsi streku...kuwa tak si furt na neco nestezujte
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> hhhhhhhhh [31.08.2005] |
|
sis měl zacpat uši když tě to tak sralo nebo vodtáhnout buď rád že se něco v hk děje a nehudruj
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> babka [04.09.2005] |
|
Že se divíte! Vždyť přece naše "dětičky" se umí bavit jen kraválem na účet druhých i za cenu, že je utýrají k smrti! Místo mozku mají reprobednu a v tý jim jen duní, duní a duní... A je "těžká diskriminace", když lidi chtějí normálně žít, to je asi dneska přímo zločin! Že si někdo musí na živobytí vydělat tvrdou prací a potřebuje se taky v noci vyspat je všem jen pro výsměch, včetně radnice, jen když z toho jdou korunky - a že se jich X krát více vydá na nápravu škod, úklid, za léčení feťáků, kteří tam taky přijdou... to je přece vedlejší. Vždyť to daňoví poplatníci unesou - a to jsou ponejvíce ti, kterým je hlukem bráněno ve spánku, tedy v jednom ze základních lidských práv. A těď mně tady klidně rozcupujtena kusy, vy všichni, jimž bez kraválu a týrání druhých hlukem by bylo straaaáášlivě ubližováno...
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Beach [04.09.2005] |
|
u zsem to psal jednou na diskuzy a pisu to znova. Si zakomplexovana krava co masturbuje u toho kdyz muze ostatnim skodit. Zatahni plis.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Lojza [18.09.2005] |
|
Já myslel, že vidět se píše s i.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> B.O.B. [20.09.2005] |
|
Kamo ani nevies co by som dal za to aby sme to mali u nás. Myslíš že sa mi chce dávať zbytočnú tisícovku na cestu? Ale ano chces ak mám za to dostať kopec perfektnej atmosfery a dobrej hudby. Ale uviítal by som hiphop fest aj u nás
|
|
|
|
| gadji [25.08.2005] |
...děkuji,děkuji,děkuji...jo město Hradec Králové bude za pár let jedno z nejznámějších a jsem rád,že radní pochopili význam celé této akce a to jaký měla důsledek na cest. ruch apod.-----jenom jedna připomínka-na kemp nás vezl taxík za 200,- a z kempu za 250,--ne že by mě to zabilo ale v hradci neexistují taxometry?naschval jsem se čóhl při zpáteční cestě a bylo tam něco kolem 100-ale já jsem byl vděčen za to že nemusím tím autobusem-detail ,jinak all right-pěkné město-tak příští rok-enjoy your life in the love and peace...
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Beach [25.08.2005] |
RE: ...Ja jel z lestiste na nadr za 200 a taky sem nedostal zadnou uctenku.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Z [29.08.2005] |
RE: ...si měl jet čtyřkou autobusem ne? :)
|
|
|
|
| fanys [25.08.2005] |
chválčus,hradecký letiště je pro kemp jak stvořený,je to tam super,doufám že budou podporovat kemp hodně,aby se nᚨs tam za rok sešlo 20 000 lidí!!!!
|
|
|
|
| marioner [25.08.2005] |
dikyDiky městu Hradec Králové že k HHK staví takhle. Je vidět že tam nahoře nejsou jen tupci, kteří se bojí všeho nového a kvůli pár posprejovaným zdím nebo trochu hluku po tři dny nezakážou tuhle akci. Já jsem tam byl a myslím že to není jen můj názor, že to byl jeden z nejlepších víkendů v mém životě. Velkej Respekt a za rok zas.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> shMoula [26.08.2005] |
RE: dikyjj, taky se pridavam, rikam to kazdymu na potkani - doposud nejlepsi parba v mym zivote!!
|
|
|
|
| kalesh - Chrudim city [26.08.2005] |
hhk05je to fakt,z letiště na nádro je to necelejch šest kiláků,tzn. cca 130-150 Kč.ale co, když má člověk na lupen a na vostatní věci na hopkempu(drinky a jídlo), tak ho cesta tágem určitě nezabije.já utratil na hopkempu vod pátku do pondělí jen za jídlo a drinky 3.000,-kč!!!( žádný panáky,jen víno s kolou a jídlo) a taky se z toho nepo.....žádný trika,mikči ani nic jinýho sem nekupoval.
doufám,že budu v pohodě a příští rok budu moct přivalit znova.je to supr místo na takovýhle akce,než ňáký areály ve městech.
|
|
|
|
| jezek [26.08.2005] |
MartinMoment,já souhlasím sTvým názorem, ale přesně jsem čekal negativní reakce. Pokud chce někdo prosazovat svá práva tak stejnou možnost by měl dát i ostatním. Jinak nikam odjet nemohu ( už z důvodu zaměstnání ), ale nevím proč by někdo měl ničit náš majetek. Netvrdím, že každý Hiphopák je grázl, ale prosím, aby měli trochu ohledu k našemu majetku. Je zbytečné se zde rozepisovat co to stojí úsilí. Jinak je mi jasné, že to je trend , ale jak říkám, všeho s mírou. Je taky faktem, že Češi byli OK, ale co předvedli Poláci a Angličani nebude tady komentovat. Jinak město pro nás nic moc nedělá- jen taková překvápka.A Hradec má určitě!!! na víc. To v kladném slova smyslu.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> NoNejm [26.08.2005] |
RE: MartinSouhlas, Poláci a Němci se chovali jako prasata... Jenom co se dělo u stanů, fakt nářez...Ale překousli to všichni. A když to pak WWO rozjeli, ten polskej kotel za to stál.. :)
|
|
|
|
| Stuart [26.08.2005] |
to JezekPokud se HHK bude konat v HK kazdorocne a bude kazdym rokem lepsi organizace a kapely, tak za par let bude Kemp nejvetsim a nejznamejsim hip-hop festivalem v Evrope a mesto samo se stane vice proflaklym / v dobrem slova smyslu / .... zkuste si predstavit takovy Kemp za 5, 10 let......ani se neodvazuji odhadnout pocty lidi a zisk mesta jak po financni, tak po reprezentacni strance....
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> jezek [26.08.2005] |
RE: StuartTo co píšeš nikdy nehrozí, protože to je pouze nynější módní vlna, která nebude mít dlouhého trvání.Jinak se musím smát, až tam budete hópat jako důchodci. To bude docela sranda.Hradec však potřebuje něco jiného a letečáky byly supr, protože na ty se dostali špice z Itálie, Francie a kdo to viděl tak musel uznat, že i Rusáci předvedli se Sučkama parádní kousky. A Víš jaké byly návštěvy? Daleko větší.Nad tím by se měl někdo zamyslet, pokud mu to ale půjde.Celá podatata je jen generační problém,protože bohužel dnešní mládež si většinou myslí, že jen může a ne , že také musí.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Beach [26.08.2005] |
RE: to JezekHele precti si to po sobe vzdy dvakrat a pak radsi jeste jednou uz nevis co rikat a motas se a motas.....no nic nekdo dalsi kdo ma opravdove argumenty a ne jen prazdne radodoby vysvetlivky?
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Hooligan 49 [26.08.2005] |
BeachTřeba já - nehodlám to ale psát znovu, tak si to přečti o nějaký ten řádek nahoře... Jestli to nepochopíš, tak se asi nemáme o čem bavit.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Biggemski [26.08.2005] |
to Jezek"nynější módní vlna, která nebude mít dlouhého trvání"?? hele Jezku, tahle "modni vlna" uz trva vic nez 30 let a odvazuju si rict, ze u nas jeste ani poradne nezacala...takze se mas na co tesit:)...hele proc vlastne ty vase "letecaky" zrusili, kdyz tam chodilo tolik lidi?
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Edita [13.09.2005] |
RE: to JezekZdravim, jsem z Hradce je mi neco kolem dvacitky a vecer se chodim rada nekam bavit. Bohuzel tady v Hradci toho moc neni, par klubu se otevrelo, ale vetsinou je to vsechno to samy.Hip hop kemp je konecne akce na kterou se tesim, je 3(jo jo fakt jenom tri dny)dny a vy nam to chcete zakazat????Beru vas nazor, ale vy berte ohled na to ze jsme mlady a chceme se bavit.A na kempu jsem se fakt mrte bavila.Diiiiky vsem poradatelum ktery to organizovali.Nejlepsi akce!!!!!
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> B.O.B. [20.09.2005] |
RE: to Jezekmôdna vlna??? kamo ja rap pocuvam od svojich 10tich rokov a to uz je pekne dávno. Špička s Francie? Hovori ti niečo Wu-Tang Clan? Asi nie ale je to kapela ktorá bola najprestížnejším hiphopovým časopisom zvolená za najzásadnejšiu kapelu hiphopovej histórie. A práve jej člen bol na Kempe. To len pre príklad aká špička chodí na Kemp.
|
|
|
|
| Gdosi z Ovy [26.08.2005] |
|
Chtěl bych poděkovat organizátorům za skvělou podívanou i poslyšenou=)
Avšak nemůžu si nezanadávat na jeden docela dost velký problém, co se vstupu do areálů týče. Jednak fronta na "prodej na místě" byla ukrutně dlouhá. I když vlastně ona ani nebyla nějak extrémně dlouhá, tudíž by mě zajímalo, kde se vzalo to zdržení?
A fronta při prodeji vstupů do stanového městečka nepatřila taky zrovna k těm nejkratším...=)V tom vedru to byla opravdu "morda".
Řešením by bylo více kas k placení...lidi se chtějí smát a bavit a tohle je akorát takříkajíc dojebe!
Mno a dalším trnem v oku mi bylo složení crew securitas. Co "ochránce" to "nácek". A není to jen můj pocit, ale mnohých z nás. Mluvím za to, co jsem slyšel. Hlášky jako např.:"Neser se s ním! Já bych mu rozkopal tu jeho hiphopovou hlavu"..."zmiz, nebo tě podříznu!"..."už mi to leze na nervy, kurva netlač se tam zmrde!" by se rozhodně ve slovnících tzv. profesionálů objevovat rozhodně neměly! Mám pocit, jako by ti nominování do řad securitas probíhalo nějak cíleně...?!?
Jinak hiphop don´t stop...díkyčau.pís
|
|
|
|
| Buksha [26.08.2005] |
|
Musíš počítat s tim, že budou na letišti takový akce, je to jediny misto v Hradci, kde se to dá uspořádat a pokud jsou radní nakloněni...letecký dny byly dobrý i pro nás, děti, ale HIP HOP KEMP je mnohem LEPŠÍ!!! Díky magistrátu za toleranci a podporu a za rok zase na letišti!
ENJOY YOUR LIVE IN LOVE AND PEACE!
|
|
|
|
| mellody [26.08.2005] |
RE: HHKvHKNa HHK bylo tech problemu daleko vic. At uz ty zminovane fronty na listky. Meli jsme e-ticket a presto nas nektery z poradatelu poslal do stejne fronty s lidmi co si listek teprve kupovali. Takze mi verte, ze po 2 hodinach v takove fronte, me rozhodne vytocilo, kdyz mi rekli, ze tenhle listek si mam jit vymenit jinam. A potom cena 50,- za pytel s odpadkama s tim, ze kdyz ho vratite dostanete 50,- zpet. Odjizdeli sme v noci ze soboty na nedeli a bylo nam receno, ze penize se vraci az v nedeli a ze mame smulu. A takovych jako mi bylo jiste spousty. I takhle se vydelavaji penize. Takze organizacne by to chtelo urcite podstatne zlepsit. To sem neuvedl ani polovinu utrap kteryma sme si prosli. Ale abych jen nehanel. Atmosfera a hudba byla uzasna.
|
|
|
|
| dick93 [26.08.2005] |
JezekHe,ty si ale debil!!!
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Hooligan 49 [26.08.2005] |
Ty takyZato z tvého příspěvku je inteligence zcela zřejmá!!! Že má někdo jiný názor neznamená, že ho budeš urážet - jasný??? Zkus se zamyslet, jestli teda máš čím...
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Beach [27.08.2005] |
RE: JezekTvuj nick svedci o tom za jakej tym kopes. Takovy jako ty prudej z principu. Zivot jde dal....
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Hooligan 49 [27.08.2005] |
BeachTo má být reakce na mě??? Můžu tě ubezpečit, že ani nemáš páru, jak můj nick vznikl... Jestli si myslíš, že se chodím rvát na fotbalové zápasy, tak jsi totálně vedle.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Ivory [28.08.2005] |
RE: JezekJežek je totální čurák. Zajímalo by mě co poslouchá on - že by DISCO TRISCO? To by mu možná sedělo kreténovi!!!!
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Hooligan 49 [29.08.2005] |
IVORYTy jsi ale drsnej HIPHOPÁK!!! Co nám ještě povíš??? Kdyby tě náááhodou napadlo ještě něco inteligentního tak napiš. Ale obávám se, že se tady dalšího příspěvku od tebe už nedočkáme... Inteligenci zjevně nevlastníš
|
|
|
|
| gadji [26.08.2005] |
|
souhlas s těma odp. koši-odjezd v neděli kolem 8 a nbylo nám řečeno 50 za odp.koš?počky až se otevře tam ti je dají-a když člověk stíhá vlak. spojení tak je to holt těžký-nejde o love ale o princip!jo a vst.?viz diskuze hiphopkemp.cz-reakce na ročník 05
|
|
|
|
| Xicht's crew [26.08.2005] |
|
Máte pravdu chlapi ta fronta byla dost na píču a ještě to zkurvený zasraný teplo, se fakt nedalo vydržet, a jestli to takhle bude i příští rok tak na ni prcam a radši to někde přelezu. A ještě mě sralo že nevystoupily Non Phixion, ale za to nikdo nemoch (to je tak jediný co sem HHK v HK moch vyčíst) jinak fakt dost hustej kotel kterej se mrtě poved hlavně díky celkoví Hip-Hopoví scéně a pěknejm roštěnám. Díky moc hoši ste fakt machři.....
|
|
|
|
| edie [27.08.2005] |
Děkuji všem v HKDěkuji všem lidem, kteří nějakým způsobem přispěli na udržení tohoto skvělého festivalu. A doufám, že se bude dále rozvíjet.....hip-hop forever
|
|
|
|
| JDread [28.08.2005] |
vysvetleniZdravim , Tak teďka k názoru p.Ježka .. tak za 1.Příště bych poprosil aby jsi psal celý jméno aby nedocházelo k něákejm omylum .. protože jsem shodou náhod taky Ježek !! Ale tvůj názor nesdílím ale respektuju ho ! 2. HHK je největší akce ve střední Evropě a svoji kvalitou nejspíše nejlepší na světě myslim ze stránky lidí .. zatim to neni takové komerční akce kde ti na každym rohu prodávaj pojišťovací smlouvy a pdobný " nesmysly" ! Tak nechápu proč tuhle akci nemůžeš snýst aspoň na 3 dny ? Ja osobně sem rád že je to v HK a že to dělá městu reklamu a ty peníze jsou další věc ! HHK je takovej zlatej důl ! .. Ale když se budeme dívat na peníze tak budeme zpět u komerčních zájmů a o tom to vůbec ale vůbec neni ! Je to prostě o lidech a o lidech a o lidech ! 4. Asi jsi to nepsal ty proč hudební produkce neni puštěná jen přes den , ale nápišu na to můj nazor taky sem ! Nedokážu si představit že by hudba přestala hrát v 22,00 .. to by znamenalo že lidi by se přesunuli do města . a nemyslíte že je lepší je nechat v izolaci ?? Urcitě by nápachali více škod než co nápachali teďka ... pár pomalovanejch zdí ? .co na tom je ? Já mam graffity i doma na zdi :)) .. ale chápu že některejm lidem se to nelíbí a neberou to jako umění ! Ale třeba je to jeno kvůli tomu že nevidělí nic co by se jim mohlo libit !!! TAK TO JE ASI KONEC .. RESPEKTUJU VŠECHNY NÁZORY .. CHÁPU LIDI KTEŘÍ NA HHK PĚJOU OSLAVNÉ PÍSNĚ , ALE I TY KTEŘÍ HHK ZAVRHUJÍ ! RESPEKT
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> VerSus [28.08.2005] |
RE: vysvetleniMas recht kamo vsichni lidi tam sli dobrovolne aspon doufam ,tag Ježku - zatahni bodliny nebo tě rozjedu autem až pojedu domů,sereš se do lidi kteří vědí, ale ty nevíš kerá bije.....di spát woe teď už můžeš
HHK05 byl myslím nej ze všech předešlých ročníků,měl sem tu čest být na všech a je to čím dál lepší,akorát pár stánků v kempu by se rozhodně neztratilo,Peace všem a příští rok naviděnou
Rozpoutáme peklo...........
|
|
|
|
| JDread [28.08.2005] |
reakceJeště reaguju na p.Ježka který píše že ne letecký den se sjížděli špičky .. na HHK se také sjíždějí špicku ve svém oboru !! A myslim že jsou mnohem znamější než něací rusáci s letadýlkama nemyslíte ?? .. ano navštěvy na letecký den byly obrovské ... ale na HHK přišli lidé kteří tam být chttěli a ne že je tam někdo tahal ... zajímalo by mě kolik tam bylo dětí který tam vůbec nechtěli .. kolik tam bylo slečen s přítelem které se tam nudili ..co ??
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Ivory [28.08.2005] |
RE: reakceJežek je traged, nevim co tady furt kecá. To fakt musí být zábava celej den čumět do nebe na nějaký trapný letadýlka...... ha ha ha ha
|
|
|
|
| angie [28.08.2005] |
je mi tě lítoto Ježek
co to tu kecáš ?? Nevíš co je život, láska, pohoda a kamarádi ? asi žádný nemáš co ? víš proč? se nad sebou zamysli... jediný co zvládáš je vysedávat u toho zkurvenýho kompu a buzerovat lidi. I když možná tě chápu, bejt tebou, závidim těmhle šťastnej lidičkám všechno co mají. Protože ty nemáš asi nic, když ti zbejvá čas na tyhle nesmyslný hovadiny co tu kecáš. Víš co je slovo RESPEKT ??? to znamená, že na světě nejsi jediný, že je tu spousta dalších lidiček. A tyhle lidičky ti neberou tvoje letadýlka, tak nám nech náš kemp a tu nejkrásnější atmosféru v celým mým životě! respekt ...
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Hooligan 49 [29.08.2005] |
RE: je mi tě lítoA ty víš, co je to RESPEKT??? Jestli ano, tak ho zkus aplikovat do praxe!!! Co takhle respektovat názory druhých??? Když mě Hip Hop Kemp rušil, tak jsem to napsal - a hnedle jsem ten nejhorší hajzl, debil, pomalu fašista a kdovíco ještě???!!! Vy všichni tady něco říkejte o RESPEKTU, o POHODĚ a o TOLERANCI!!!
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> jezek [29.08.2005] |
RE:angieMůžu Tě ujistit, že kamarádů a skutečných mám dost.Ale taky si je pečlivě vybírám. Ne každý, kdo má na první pohled stejný zájem musí být zákonitě kamarád. Na tohle možná jednou příjdeš, ale předtím si párkrát nabiješ ústa. Jinak kamarád není ten, kdo jde s Tebou pařit, ale skutečného kamaráda poznáš, když je nějaká krize. A můžeš mi věřit-budeš se kolikrát divit koho jsi celou dobu považoval za kamaráda.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> JDread [30.08.2005] |
??To s tim Repektem bylo mířený na mě ???
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> JDread [30.08.2005] |
ZdarMyslel jsem že se od tebe dočkám reakce na moje příspěvky ! JD
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Hooligan 49 [30.08.2005] |
JDreadTo nebyla reakce na tebe - tvůj příspěvek měl hlavu a patu. Sice nesouhlasím úplně se vším, ale je to tvůj názor a já ti ho neberu. Byla to reakce na angie.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> JDread [30.08.2005] |
cusTak třeba s čím nesouhlasíš je to dizkuse .. tak si o tom popovídame !! Myslim ze jsme oba rozumny takze to bude bez neakych nadavek atd .
|
|
|
|
| GURU [29.08.2005] |
ohmyfuckinggodna hhkempu me nejvic srali HIPHAPHOPACI, takze presne s temahle lidma na videnou za rok na discu...a ze jich tam bylo,cheche a ted neco abych zapadnul mezi ne i tady, RESPEKT,PEACE,LOVE mrrrrrrrrrrrrrrrrrrdaaam vaaas lamy!!
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Lourajdr [29.08.2005] |
RE: ohmyfuckinggodDobrou chut :-)
|
|
|
|
| Annisa [29.08.2005] |
|
hip hop kemp 2005 byl perfektní, thanx hradec!!! areál starýho letiště je pro takovouhle akci jako dělanej, doufám že za rok zase tam.. mile mě překvapili i obyvatelé města, kdykoliv sme od nich něco potřebovali vždycky byli milí a poradili nám. vůbec se jim nedivim, já sama sem tam utratila 2000,-, něco v areálu a něco ve městě. slibuju, že příští rok si přivezu víc takže buďte prosím dál tolerantní! kdyby jindy je v hradci tolik peněz a tolik života?! navíc je to jenom blbý 3 dny, to se nikdo nepo****. a že některý důležitý lidi maj problém s tim že se nevyspí, na to mrdám. příští rok vám budu osobně chodit řvát pod okna! za našim barákem je jednou ročně, 3 kratičký, metalovej festival. metal nesnášim, ale taky si nestěžuju protože nejsem kráva a vyspim se jindy. a jestli si někdo nevšim tak hh kemp neni jediná věc v životě, která mu překazila spaní. když vysedáváte v hospodě to si nestěžujete?!
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Hooligan 49 [30.08.2005] |
AHAVíš, až budeš chodit makat, tak to poznáš. Taky jsem nevěřil, ale až to poznáš na vlastní kůži, tak to pochopíš...
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Beach [30.08.2005] |
|
Taky makam. NO A CO?
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> gadji [21.01.2006] |
angie..hoja,myslím že jsi napsala kvalitní slohovou práci na téma "Mezilidské vztahy z mého pohledu..."
naprostý souhlas i když některé názory časem pozměníš...-jde o pohodičku při které se píšou takovéhle texty-tolerance není ke škodě,někdy i výhodou?snad tento text někdo někdy pochopí...HIP HOP DON´T STOP!!lol HK
|
|
|
|
| pepe [30.08.2005] |
|
Všem těm co tady píšou že nemužou spát atp. Já chodím taky do práce a bydlím u hospody s letní zahrádkou takže asi trochu vím jak to de blbě usnout a to mi venku pořvává jen 30 lidí u piva. Chápu Vás že to asi nebyl žádnej med, ale za ty 3 dny to opravdu stálo (aspoň si myslim podle toho kolik lidí chodilo do města a co tam všechno nakupovali - viz němci a poláci s basama teplýho piva - nechápu). To že pár lidí tady píše sprostě neznamená že sme všichni stejné piče co umí jen nadávat. Těším se na další ročníky a určitě pojedu i kdyby to bylo na druhym konci republiky. Sem fans a srdcař a žádnej typ co se mu to nelíbí mně od toho neodradí. Rád sem si počet komentáře. Jen tak dál. Pe
|
|
|
|
| 80M [30.08.2005] |
To je humusOpravdu se mi nelibi, jak nekteri hiphopperi argumentuji. Vzdyt to jde i slusne, pak vas nemaji mit lidi za grazly. Hip Hop jde do hajzlu hlavne kvuli lidem jako jste vy - prevliknuti samponi s drsnym slovnikem a lejnem misto mozku.
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Beach [31.08.2005] |
RE: To je humuspravda pravda
|
|
|
|
| Enemy [02.09.2005] |
HHKProstě rachot!Už ve vlaku na cestě domů jsem se těšil na další rok!Tak za rok!V HK?Peace!
|
|
|
|
| Fanny de la NGC [03.09.2005] |
Ježek ->asi tak 5 měsíců předem jsi věděl že se tam bude něco pořádat tak proč si na těch podělanejch pár dní nevytách prdel ze svyho bytečku????Nechápu.leda že bys byl seschlej starej důchodce kterej když si alespoň jednou denně do něčeho nezaprudí tak není ve svý kůži.Nebo že bys byl vášnivý milovník dechovky a odpůrce HipHopu??
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> jezek [08.09.2005] |
RE: FannyTady se nám někdo probudil, ale dost pozdě. Takže důchodce nejsem, ale do důchodu mám i docela daleko. To co se píše o klidu a pohodě po vaší skvělé akci taky není pravda. Zrovna dneska jsem mluvil s majitelem jistého pozemku, který je na tuto akci docela nasraný. A protože má i vliv tak uvidíme co bude příště. JInak s termínem 5 měsíců taky kecáš. Původně to mělo být všechno na letišti a to pole byla jen náhrada. A docela jsem litoval, že ten plavák přišel až v úterý- to by sis zaplavala.Tak pa a příště pozor- i důchodce umí karate.
|
|
|
|
| Fanny de la NGC [03.09.2005] |
2 ježiskoasi tak 5 měsíců předem jsi věděl že se tam bude něco pořádat tak proč si na těch podělanejch pár dní nevytách prdel ze svyho bytečku????Nechápu.leda že bys byl seschlej starej důchodce kterej když si alespoň jednou denně do něčeho nezaprudí tak není ve svý kůži.Nebo že bys byl vášnivý milovník dechovky a odpůrce HipHopu??
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> Hooligan 49 [08.09.2005] |
RE: Už nehul...Holka, holka - už nehul - tak dlouho po Hip Hopu a pořád plácáš kraviny!!!
|
|
|
|
| Spiler [22.09.2005] |
|
Ja osobne jsem na Kempu byl,byl jsem zatim na vsech.Super akce,ale chapu ze nekoho,kdo tenhle styl neposloucha to mohlo iritovat.Zvlast kdyz musi vstavat do prace...(viz jezek) Jednou napise svuj nazor a vy ho hned zahrnete vulgarismem a nadavate mu za to,ze rekl jen svuj nazor. To ted vazne vypadame jak kdyby jsme umeli jenom sproste nadavat a v hlave mit opici trus.To nechapu.Copak zijeme v socialismu,nebo v diktature,ze nenechate cloveka svobodne se projevit,aniz by za to byl napadan?!
|
|
|
|
//width="440" align="right" border="0" cellpadding="2"?>
| | //odsazení od leva width="5"?> gadji [09.10.2005] |
|
má recht říctsvůj názor na téhle diskuzi je skoro nebezpečné-a když už se domluvíš tak ti někdo vymaže reakci-už se na těchle str. zadařilo-mor
,a ke kempu každý má své důvody k tomu aby ho podpořil a nebo napsal co mu vadilo a od toho jsou asi diskuze ne?Viva HHK 06
|
|
|
|
| |